یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

خبر آمد واکسنی در راه است ...

 

امروز خبر رسید که واکسن کرونا درست شده است ...  انتشار و سرایت کرونا دست خود ویروس کوید 19 و ملت همیشه در صحنه ی دنیا بود و برای همین در عرض سه ماه تمام دنیا را پوشش داد !! ولی واکسن دردست خاصه ای از انسان ها می باشد و مطمئنا به این زودی تمام دنیا را پوشش نخواهد داد و باید همه ی آن آمارهای رو به پائین اجتماعی و نمودارهای نزولی اقتصاد را در خود جا بدهد !!

  

ادامه مطلب ...

وامطرنا مطرا ...

 

و خدا را شکر که امروز را هم بخوبی گذراندیم و جای بسی شکر داشت !! دیده اید که برخی ها خود را در قالب جمع جا می زنند و می گویند ما دهه ی پنجاهی ها (!) ما دهه ی شصتی ها (!) و ... اینجور شد و آنجور شد و نفهمیدیم روزگارمان چگونه طی شد و ازاین حرفها !!

 

ادامه مطلب ...

وسوسه ...

 

امروز قرار بود بهمراه یکی از دوستان برویم برایش کوله پشتی بخریم ... حوالی ساعت 11 رسیدیم به جایی که چند فقره ورزشی فروش از نوع کوهنوردی وجود دارد و خوشبختانه هیچکدام نبودند و همسایه هایشان گفتند که کمی بعد می آیند !! کمی بعد که تقریبا ظهر می شد !!

 

ادامه مطلب ...

پارک گردی ...

 

جمعه حوالی ساعت 11 بود که از خانه بیرون رفتم برای کمی قدم زدن !! برنامه ی خاصی نداشتم و برای همین پربار از آب درآمد !! رفتم طرف شاهگلی ولی زیاد شلوغ نبود و آن جمعیت کم هم زیاد قابل تحمل نبود (!) برای همین از کنار هتل رفتم بطرف تپه پرچم !!! البته پرچمش را باز کرده بودند نمی دانم بخاطر کرونا بود یا به کدام دلیل !!؟؟

  

ادامه مطلب ...

نمادها و نمودها !!


یک #نماد_شهری زیبا در بلوار شهریار تبریز و در کنار آن ماشین هایی که برای پارک کردن تا زیر نماد رفته اند !!؟ آیا شهرداری باید اطراف نمادها را دیوار کار کند !!؟

  

ادامه مطلب ...