یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

دم افطاری ها ...


من در ترازو :


افطار  اول : 93.2

افطار دوم : 93.7

افطارسوم : 92.2

  ادامه مطلب ...

رشت (3)


بعد از بازگشت از منطقه داماش و دیدار سوسن بانو ، یک فقره ار همراهان جدا شد و مابقی قرار شد یک بستنی از نوع مَشتی در رشت بخوریم و قصه ها گفتند از لذت بستنی اکبر مَشتی و اسمال مَشتی و ... ولی چیزی که به ما رسید بستنی خوشمزه ای بود بدون مَشتی !!

 

ادامه مطلب ...

عشق در طویله


یه روز یه خره عاشق غاز همسایه شون شد. تا آخر عمرش نتونست خودش رو راضی کنه که بره به طرف بگه چقدر دوستش داره...آخه خیلی خر بود...کدوم غازی عاشق خر می خواد؟!

 

ادامه مطلب ...

افطاری اول ...


دیشب افطاری اول بود و مهمان داشتیم ، برادرها آمده بودند ... گاهی مهمانی بهانه است برای دورهم بودن و گاه دورهم بودن بهانه است برای یک مهمانی ، طبق معمول با کمی شلوغ بازاری سر سفره بودم و وقتی همه از افطار کنار کشیدند تا نفسی تازه بکنند برای شام من رفتم دنبال برنامه ی بعد از افطار خودم ...

 

ادامه مطلب ...