یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

سلام نو ...


سلام

.

.

.

ما آمدیم ...

 

ادامه مطلب ...

اطلاعیه


از امروز بمدت 6 روز در وبلاگ را تخته می کنم ، البته اگر جایی WiFi‌در دسترسم بود سعی می کنم با موبایل مطلب بگذارم ...

 

ادامه مطلب ...

حسن یوسف !


دلخوشی ها کم نیست ؛ فقط وقت کم می آید !!


امروز روز شلوغی داشتم ... ولی دو چیز را برای امروز ثبت کردم ... اول از همه تماشای یک گل "‌حسن یوسف "‌ و کلی لذت بردن از تماشای آن !!! دوم رفتن به ادامه ی مراسم تولد پسر دوستم ... 


  ادامه مطلب ...

فرورفتگی خواب در بیداری ...


دیشب خوب خوابیدم ، برای همین فرصتی شد تا خواب ببینم !! خواب دیشبی یکی از آن نوع خواب های خیلی شیرین و کمدی بود که در این چند سال اخیر کمتر دیده بودم ، بصدای خنده ام حوالی ساعت 3بامداد مادرم صدایم کرد و بعد که بیدار شدم و دوباره خوابیدم در ادامه ی خواب ، با صدای آهسته تری می خندیدم ...

  ادامه مطلب ...

توهم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.