یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

صبح گردی !!

 

من طبق معمول حوالی ساعت 6 صبح بیدار می شوم و چون از این بیدار شدن بدم نمی آید برای همین ترک نشدن عادت سحرخیزی ام ناراحتم نمی کند !! و این برخلاف نظر برخی از اطرافیانم می باشد که فکر می کنند بخاطر اینکه صبح ها کارخانه می رفتم ، برحسب عادت سحرخیز شده ام !!

   ادامه مطلب ...

شاهگلی !!

 

یک عکس قدیمی از پارک شاهگلی تبریز دیدم که خیلی برایم خوشآیند و جالب بود ... گفتم بیاورم و اینجا ثبت و ضبطش بکنم تا اینجا هم بماند بیادگار ... ولی باید یک حرفی زد تا بی یادداشت نباشد !!!

 

ادامه مطلب ...

برف آمد ...

 

این روزهای کرونایی آدم می ترسد دعایی بکند و پای یک عده گیر بماند ... چون ردپای کرونا در هر استجابتی دیده می شود ... بدمصب (!) کرونا را می گویم ؛ هرچند جدیت داشتن خود نشانه ی خوبیست و کرونا از خیلی از خیلی ها خوش مصب تر است (!) ، این روزها شده مثل استکبار جهانی و در همه جا و در هر کاری دست دارد !!

  

ادامه مطلب ...

این روزهای پر محدودیت !!

 

عجب روزگاری شده است !؟ تحریم های اقتصادی از یک طرف و تحریم های کرونایی از طرف دیگر !!؟ و ما چقدر تحمل داریم ... تحمل ما در مقابل بدمدیریتی و گرانی و بی صاحابی بازار اقتصاد (!) باعث می شود که این مشکلات هی بزرگتر و بزرگتر بشوند !! و عجب هم پررو می شوند کسانی که مثلا بار مسئولیت بر شانه کشیده اند ...

   ادامه مطلب ...

افق تا افق کوروش !!

 

دیروز یک پیامی برایم آمد و از من دعوت کرد بروم و برنامه ی افق کوروش را در گوشی ام نصب بکنم ... من هم که حرف گوش کن (!) رفتم و از بازار برنامه را نصب کردم و حتی رفتم و یک سرکی در سایت چرخیدم تا ببینم اوضاع از چه قراری هست !!

   ادامه مطلب ...