یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

و باز نیمه شعبان رسید ...

 

بین تمامی عکس هایی که در آلبوم دارم و شاید هم بدلایلی دیگر ندارم یک عکسی از جمکران دارم که در نوع خودش هم زیبا و هم پرخاطره است !! خیلی زود زود هم به چشمم می خورد ، یعنی در یکی دو جا ذخیره شده است و هرگاه دنبال عکسی بگردم ، این را هم می بینم !!

 

 

ادامه مطلب ...

فروردینِ تمام !!

 

دیروز بعد از ظهر باران و تگرگ شدیدی داشتیم و شب هم که دوباره داشت می بارید ... فروردین یک حُسنی که دارد این است که هر اتفاقی بیافتد بحساب خُلق و خویِ فروردینی می گذارند و قبول می کنند !! حتی دو باخت اخیر تراکتور هم از این قضیه جدا نبود !!

 

 

ادامه مطلب ...

آخر هفته های فوتبالی ...

 

وارد سوپری محله شده و دیدم که تلویزیون دارد فوتبال نشان می دهد ... سپاهان با سایپا !! از سوپری پرسیدم : " تلویزیون شما چرا همش فوتبال پخش می کند !؟ " خانمی که تازه متوجه فوتبال شده بود ، خریدش را متوقف کرد و گوشی را باز کرد و به پسرش ( یا شوهرش ! ) زنگ زد که : " فوتبال می دهد ! بی نصیب نمان !؟ "

 

  ادامه مطلب ...

بیایم یا نه !؟

 

بالاخره باید یکی تکلیف باران را مشخص بکند که چه مقدار و در چه زمانی ببارد !؟ نمی شود که گاهی ببارد و گاهی نبارد !! برای کم بارانی مدیریت بحران تشکیل بشود یا برای بارش زیاد و سیلاب و ... !؟

 

 

ادامه مطلب ...

آتش در نیستان !!

 

دیروز یکی از نمادهای اروپائیان که سالانه میلیون ها بازدید کننده داشت و یکی از ارزشمندترین بناهای کشور فرانسه بود در آتش سوخت !! هنوز خبری در رابطه با دلیل این آتش سوزی انتشار نشده است و این در نوع خود خیلی عجیب است !!

 

 

ادامه مطلب ...