یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

آنارشیسم درِ پیتی !!

برای من اس ام اس آمده بود که :
" در راستای همدردی با اقشار ضعیف و کم درآمد و با توجه به گرانی بیش از حد آجیل ، امسال در سر سفره ی عید و مهمانی های آن از خریدن ، گذاشتن و خوردن پرهیز کنیم !! "
اولا : معلوم نیست چه کسانی با کدام اندیشه ی متعالی برای انتشار این قبیل حرف ها اقدام می کنند و بلافاصله در رسانه های شخصی ( موبایل !! ) و در اینترنت از طریق صدها ایمیل منتشر می کنند !!؟؟ یاد آن پیام معروف استفاده همزمان از همه ی وسایل برقی در ساعت 9 شب (!) بخیر !!!!!
دوما : کسیکه که این ایمیل یا اس ام اس را برای من می زند ، لابد خبر ندارد که من خودم از اقشار کم درآمد هستم و آجیل را در دید و بازدیدهای عید در خانه ی فامیل های پولدار می بینم و می خورم و با این پیام ( که البته محال است اطاعت شود !! ) امسال دستم از آجیل کوتاه خواهد شد !!
سوما : این حضرات انگار فقط مشکل مملکت را در آجیل دیده اند !! وضعیت قیمت لباس خیلی خرابتر از آجیل (این تشریفات مختص پولدارها !! ) می باشد و بهتر بود اس ام اس و یا ایمیل می دادند که از سال جدید همه بدون شلوار بیایند بیرون !!
بنظر شما اگر آدمهای ظالم در دنیا نبودند دنیا وضعیت اش بهترتر می شد یا اگر آدمهای احمق نبودند !!؟ بزرگی گفت بود : " چرخ زندگی آدمهای ظالم را آدمهای احمق می گردانند !! " البته این بزرگ نمی دانست گفتن این جمله فایده ای ندارد ، چون هیچکس نه خود را جزو دسته اقلیت اول می داند و نه جزو دسته ی اکثریت دوم !!

روژان ( قسمت هفتم )

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دیروز نوشت !!

دیروز روز خانه داری بود ... با توجه به اینکه روز تعطیل بود از ساعت 5 صبح بیدار بودم و نتوانستم بخوابم ، ساعت 8 صبح یک نیمچه سر و صدایی در آپارتمان پیچید و بعد خبر رسید که همسایه طبقه بالا در حمام مانده است و دستگیره ی در خراب شده !!

ادامه مطلب ...