یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ادب چیز دیگرست ...

 

این روزهای ما تماما آلوده به کرونا شده است ... و عده ای هنوز دارند با چشم بسته پروتکل رعایت می کنند (!) در حالیکه باید با چشم باز به زندگی شان ادامه داده و فقط کمی بیشتر از قبل از انقلاب کرونا (!) بهداشت عمومی را رعایت بکنند !! من گاهی به نوشته های وبلاگم که به شروع کرونا مربوط می شود سر می زنم تا ببینم از آنچه می دانستم و بیان کرده بودم عدول کرده ام یا نه !؟!؟

   ادامه مطلب ...

جهت اطلاع !!

 

قمــــر در عقــــرب است امشب !!

 

روزی بنام کوهنورد !!

 

امروز را چند نفر با پیام های مختلفی به من تبریک گفتند ، دور و برم را آنقدر خلوت کرده ام که می دانستم در تبریک آنها ضمیمه ی ضمنا وجود ندارد !! ولی نمی دانم چرا حتی ذره ای حس خاص به من دست نداد !!

 

ادامه مطلب ...

دختر کتابفروش !!

 

رفته بودیم ددر سرپائی و کمی میان بازار سفال ها در شهر کوزه کنان چرخیدیم !! البته قرار بود برویم مادربانو چند تا گلدان سفالی بگیرد و چون سفال خام می خواست !! من توی ماشین گفتم :" آنجایی که آنها می خواهند بروند شاید سفال خام پیدا نشود (!) ولی من ده هزار تومان اضافی می گیرم و می برم جایی که هم سفال کار ببینند و هم سفال خام بخرند !! " ( توریست گردان ها را دیده اید که وسط برنامه ، دبه در می آورند تا پول بیشتری بگیرند !! )

  

ادامه مطلب ...

و داستان چند شغله ها !!

 

یک کارتون باکیفیتی هست ، به زبان انگلیسی ، که من دانلود کرده ام و نوراخانیم می بیند ؛ بنام سوپر جوجو !! و نسبت به دیگر کارتون ها خیلی باکیفیت و جالب هست و البته داستان هایش جوری هست که آدم فکر می کند به سفارش وزارت ارشاد  ایران ساخته شده است !!!؟؟؟

   ادامه مطلب ...