یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

و داستان چند شغله ها !!

 

یک کارتون باکیفیتی هست ، به زبان انگلیسی ، که من دانلود کرده ام و نوراخانیم می بیند ؛ بنام سوپر جوجو !! و نسبت به دیگر کارتون ها خیلی باکیفیت و جالب هست و البته داستان هایش جوری هست که آدم فکر می کند به سفارش وزارت ارشاد  ایران ساخته شده است !!!؟؟؟

   

شاید قبلا در مورد این کارتون نوشته بوده باشم !! امروز باز کردم ببینم چیز جدیدی دارد تا دانلود کنم یا نه !؟ و دیدم که چند تا قسمت جدید اضافه شده است !! یک دلیل برای ایرانی بودن آن این است که قسمت های چند دقیقه ای را در بچ های مختلف ( استفاده از بچ، صرفا به کوری چشم وزیر پاسداشت !! ) و در تایم های ( همان دلیل قبلی ! ) نیم ساعته جمع کرده اند و برای همین شده است چند تایم نیم ساعته !! و نوراخانیم بعد از یک مدت دیدن ، حوصله اش از دیدن کثرت تکرار برخی از آنها سر می رود !!!

 

امروز وقتی قسمت های جدید را می دیدم به مورد جالبی رسیدم که ایرانی بودن سفارش ساخت کارتون را بیش از پیش تقویت کرد !! یک شخصیتی توی کارتون هست که در قسمت های ابتدایی نقش دکتر را بازی می کرد !! امروز همان آقا در نقش پیک موتوری (!) در نقش سلمانی (!) در نقش مربی تکواندو (!) در نقش مزرعه دار (!) و ... بود که برایم خیلی جالب بود ...

 

نقش آقای صاحب فروشگاه !!

 

و آقای پیک موتوری !!

 

و آقای مربی تکواندو !!

 

و آقای مزرعه دار !!

 

و آقای سلمانی !!

 

بنظر شما این چند نقشه بودن یک نفر (!!) که در کشور ما تقریبا امری پذیرفته شده است (!!!) بنوعی آموزش ذهن بچه ها برای قبول کرد این امر بعنوان یک امر بدیهی نیست (!؟!؟) می دانیم که امروزه کسانی که یک تنه (!) چندین پست کلیدی(!) و و صدالبته قفلی (!) دارند (!؟) کم نیست و یکی از آنها هم جناب آهنگر دادگر (!) می باشد که همه فن بلدترین شخص در جامعه هست !!! حالا همه فن حریف بودن را لحاظ نمی کنیم که کسریِ خروجی اش زیاد به چشم نزند !!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد