یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

و کمی آرامش ...

 

داشتن آرامش چیز خیلی خوبی هست ، اصلا بزرگترین ثروت می تواند باشد !! چون آرامش را به سختی می توان بدست آورد ... زمان دبیرستان یک درسی در زبان بیگانه (!) داشتیم که در آن شاه ( میداس !!؟؟) دست آرزو کرده بود که به هر چیزی که دست می زند طلا بشود و دقیقا زمانی که از بدست آوردن چنین قدرتی ذوق زده شده بود دخترش را در آغوش گرفت و او هم تبدیل به مجسمه طلائی شد و ورق زندگی شاه برگشت ... درسِ درس این بود : " طلا آسایش می آورد ولی آرامش نمی آورد! "

  

ادامه مطلب ...

ما و قسمت !؟

 

انسان می تواند با برنامه ریزی خیلی از کارهایش را پیش ببرد و برای مقابله با برنامه ریزی یک ویروس خیلی فعال در بدن و فکر انسان بصورت همیشه آنلاین و فعال وجود دارد بنام تنبلی !! و برای همین است که تعداد انسان هایی که کارهای عقب مانده ی زیادی دارند خیلی زیادتر می باشد ...

   ادامه مطلب ...

دغدغه های یک وزیر ...

 

این روزها یکی از وزرای از نظر جایگاه مهم و از نظر دیدگاه مضر (!!) که همانا وزیر آموزش و پرورش باشد (!) گفته است خط قرمزهای این وزارتخانه در مورد پاسداشت زبان فارسی می باشد !! و این مطلب را نه در زمان اقتدار بلکه در زمانی اظهار فرموده است که تنها دمش از در رد شده است و تقریبا تمام تنه در خطوط سبز آموزشی و پرورشی گیرمانده است !!

  

ادامه مطلب ...