یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ماهی استکانی

 

دیروز بعد از ظهر سری به چند فقره از دوستان زدم ، اصولا در ماه مبارک آدم هر قدر از تنهائی اش لذت ببرد بهترتر است و نه خودش از دیدن برخی ها معذب می شود و نه برخی ها از ملاقات آدم  !!

 
ادامه مطلب ...

گوجه سبز اورجینال !!

 

در جنوب غربی تبریز و در فاصله ای که امروزه بیشتر چسبیده دیده می شود ، شهری تاریخی و خوشنام هست به نام سردرود ، که تا چند سال پیش ، عنوان پایتخت تابلو فرش را به خود اختصاص داده بود در سالی که گذشت گوجه سبزش هم که شهرتی جهانی دارد ، ثبت ملی شد !!

 

ادامه مطلب ...

شبهای روزه داری ...

 

طبق معمول سالهای گذشته بعدازافطار سری به کوه بالای سر شهر می زنیم و هوائی تازه می کنیم ؛ مخصوصا که هوا بیش از حد بهاری است و این تنفس کردن ها فوق العاده دلچسب هستند ...

 

 

ادامه مطلب ...

ددر نیمروزی ...

 

امروز بعد از ظهر از خانه زدیم بیرون برای کمی آفتاب خوری و وقت تلف کنی !! برنامه ی خاصی نداشتیم و برای همین راه افتادم طرف سه راهی اهر تا ببینیم چکار می کنیم و در ادامه در راه شهرستان ورزقان بودیم ...

 

  ادامه مطلب ...

سینه چاکان ماشین سازی !!

 

بعد از اینکه خبر فروش ماشین سازی از طرف خصوصی سازی تائید شد و نمایندگان سینه چاک و مردم مدار تبریز از طریق شیپور خبرگزاری های رسمی ، مجازی و حقیقی بیدار شده اند و فهمیده اند که در بازی فروش شرکت ، شرکت داده نشده اند !!!


 

ادامه مطلب ...