یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

تماشاگر فهیم !!

 

یکی از القابی که گزارشگران ورزشی تی وی برای تماشاچی های فوتبال انتخاب می کند ؛ صفت " فهیم " می باشد ، لابد فکر می کنند با گفتن این صفت بنوعی کار تلقینی انجام داده و کله ی پر شور تماشاچی را تبدیل به کله ی پر شعورمی کنند ...

   ادامه مطلب ...

روز پر کاری !!

 

امروز تعطیل بودیم ...

 

از همان دمدمای صبح که حوالی یازده باشد رفتم بیرون و حالا که رسیدم خانه ساعت 11 شب شده بود ... در دفتر روزنامه سراغ دوستم رفتم و کمی کنار کسانی بودم که کار فرهنگی می کنند و خبررسانی و ...

 

بعد یک کمی پیاده روی کردم که با بارش های هراز گاهی ، خیلی هم حال داد ... و در ادامه رفتم سراغ کارگاه دوستم برای چوبکاری کردن (!!) ، البته سر راهم کمی نمد خریده بودم و برای تست کردن بردم ببینم با لیزر می شود نمدها را برش داد ، نتیجه زیاد هم بد نبود !!

 

باز باران ؛ وای ... برف !!

 

چند روز  است که آسمان مان ابریست ... باران خوب و مودبی می بارد ، نه از غرش و تندر خبری هست و نه از تغییر ریتم باریدن ... یکریز و یکنواخت می آید ؛ برخی جاهای شهر را از همان نصفه های شب برفپوش گزارش داده اند ولی اینجا که من نشسته ام از حوالی ساعت 9 باران جایش را به برف داد ...

   ادامه مطلب ...

رعایت حقوق دیگران ...

 

این روزها مردم دیدگاه عجیبی نسبت به حق و حقوق دارند ، شاید هم جا نیافتادن این مورد به این دلیل بوده باشد که حقوق را بیشتر معادل دستمزد استفاده کرده ایم و برای همین حقوق دیگران آنچنان که باید برایمان مفهوم نیست !! یادم هست روزگار خیلی دور من نسبت به کلمه مستخدم چنین برخوری داشتم ...

   ادامه مطلب ...