یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

حرامی ها !!

 

امروز سر راهم سری زدم به چاپخانه ی دوستم و یکی دو مورد قیمت کردم !! یکی از دوستان زنگ زده بود تا کارهای چاپی کارگاهشان را به من بسپارد !! و البته این روزها بازار کاغذ و چاپ آنقدر قاراشمیش شده است که هر کسی نمی تواند وارد آن بشود !! و کسی که این روزها در بازار بداقتصاد ایران هنوز سرپا مانده است باید مصداق شعر معروف فردوسی بزرگ باشد:


 

ادامه مطلب ...

تبلیغات خوب !!


یکی از دوستانت فیلمی گذاشته بود که از قرار معلوم اداره ارث و میراث استان فارس تهیه کرده بود و با هلی شات تصاویر بسیار زیبایی از بالای حافظیه گرفته بودند !! فکرکنم یک فیلم زیر یک دقیقه بود که دراینستا پست شده بود و من چندین بار آن را نگاه کردم و کیف اش را بردم !!

 

  ادامه مطلب ...

تبلیغ بد !!

 

شاید چند وقت پیش نوشته بودم که برای تهیه شیر خشک نورا خانم ، یک موردی پیش آمده بود !! من این قوطی شیر را با قیمت 23هزار تومان از یک داروخانه !! 25.5هزار تومان از داروخانه ی دیگر !! و 28هزار تومان از داروخانه ی دیگری تهیه کرده ام !!!

 

 

ادامه مطلب ...

اخبار دنیای مجازی !!

 

در اخبار دنیای مجازی دیدم که دختر خانم پورشه سواری با پسری تصادف کرده و متاسفانه عابر فوت نموده بود !!! وقتی پلیس برای توقیف ماشین و راننده اقدام کرده بود دختر گفته بود : " قیمت ماشین من خیلی زیاد است ، برای چه می خواهی توقیف بکنی !؟ دیه ی مرده را می دهم !! "

 

 

ادامه مطلب ...

و کمی صبر ...

 

این روزها روزگار سرعت و عجله است و با این تواصیف داریم انسانی ترین دوران را تجربه می کنیم !! و عجله نشانه ی نزدیک بینی انسان است و محصولش استرس است (!) و در مقابلش صبر قرار دارد که انسان را دوراندیش و آرام می کند ...

 

  ادامه مطلب ...