یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

حادثه سازان !!

 

چند روز پیش ، در شهرستان شبستر ، فردی بهمراه برادرزاده 15 ساله اش ، در حالیکه هواشناسی خودش را باندازه کافی جر داده بود (!) که هوا نامساعد هست و به ارتفاعات نروید (!) از سر حماقت راهی کوه شانجان  شده بودند و ساعاتی بعدتر خبر عدم بازگشت رسید !!

   ادامه مطلب ...

سوز دی ...

 

امروز دماسنج 10- را نشان می دهد و سوز سرما بیشتر اذیت می کند از دیروزی که دماسنج 17- را نشان می داد... بهرحال دی ماه است و بقول محلی های منطقه ی ما چیلله بزرگ است و تا چند روز دیگر پرچم سرما را می دهد به چیلله کوچک تا او هم قدرتش را به رخ بکشد !!

  

ادامه مطلب ...

برف در حد لالیگا !!

 

بعد از سالها بالاخره برفی آمد برازنده ی دی ماه !! از دیشب یک ریز داشت برف می آمد و شبیه باران های یک ریز رشت بود !! تا صبح بشود حدود ده سانتی روی زمین برف بود و برای همین اولین کار در صبح برفی ؛ زمان خروج از خانه (!) برف روبی جانانه بود ...

   ادامه مطلب ...

عقب گرد !

 

برخی فکر می کنند که اگر زمانی بد بوده اند و حالا دارند خوب حرف می زنند و خوب فکر می کنند!! ؛ این به آن در!! ولی باید به این افراد گفت که ابتدا اگر توانستید اثر بدی تان را پاک کنید و به جایش کار خوب بکنید ( نه اینکه حرف خوب بزنید و فکر خوب بکنید ! ) تا شاید با چشم پوشی از گذشت زمان بشود به شما گفت اصلاح طلب!!

  

ادامه مطلب ...

رنگ شناسی یا شناخت رنگی !!

 

من یک دوره ای تماما کرم رنگ بودم !! لباسی که می خریدم و یا برایم می خریدند و حتی کادویی هم که می گرفتم همگی رنگ کرم داشتند !! و البته در آن دوره کرم هم رنگ روشن محسوب می شد و هم رنگ کاری و هم اینکه کلا رنگ میانه بود !!

   ادامه مطلب ...