یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ناگفته های سر برج ...


اول از همه از این اس ام اس آخر شروع می کنم ، یکی از همکارام برایم پیام فرستاده که یلدا .............. و سر آخر هم که پیشاپیش یلدایتان مبارک !! برایش در جواب کلی قربان صدقه نوشته و سرآخر اضافه کردم از ما که گذشت برای یکی دیگر اگر خواستی بفرستی پیشاپیش را پاک کن ، حالا دیگر تا خرخره توی یلداییم !!

 

ادامه مطلب ...

انتقام

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

راهنمایی


امروز باید به بانک مراجعه می کردم برای همین تا ساعت 7/30 کاری نداشتم جز استراحت ، البته اگر می گذاشتند ، از شانس من امروز سرویس کارخانه نیامده بود و برای همین از 6/30 تا 7 سه تا تماس داشتم که از من می پرسیدند ماشین رد شده است یا هنوز نیامده است !!؟ ریش سفید جمع بودن از این دردسرها دارد !!

  ادامه مطلب ...