یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

اصغر آقا (!؟)

 

دیروز تیم فوتبال تراکتور ، مقابل تیم شمس آذر ته جدولی ، تا دقیقه ۶۵ بازی ، سر در دُم ( نه سر در گم ) بازی کرد و ۳ تا گل عقب افتاد ...

  

ادامه مطلب ...

مناسبت ها ...

 

امروز در تقویم ملی ، روز کوهنوردی ثبت شده است !؟ چرایی اش را فقظ گمانه زنی می کنند و یک. عده هم کشته شدن چهار کوهنورد استان فارس را ملاک گذاشته اند که فدراسیون تایید نمی کند ...

   ادامه مطلب ...

مصاحبه با تاریخ !؟

 

دیشب خانه مادرم بودم و زود خوابیدم و برای همین نصف شب بیدار شدم و خوابم نبرد !! هر شبکه ای که زدم دیدم جنازه و گریه و ... پخش می کنند و مادرم هم از آن دور ، غصه دار می شد و برای همین قال قضیه را به کمک دگمه قرمز کندم و خاموش کردم ...

  

ادامه مطلب ...

نامه ای به انیشتین


 استاد شهریار یک شعری دارد با عنوان « نامه ای به انیشتین » که در اواخر جنگ جهانی دوم و بعد از استفاده آمریکا از بمب اتمی در ژاپن ، نوشته و به انیشتین ارسال شده است ، می گویند وقتی در یک نشست بزرگ با حضور انیشتین ، خبر می دهند که شاعری از ایران ؛ شهریار نامی ، برایش نامه و شعری فرستاده است ، در تمام مدت قرائت شعر ایستاده و به شعر گوش می داد ( ما که نبودیم !!؟ )
 
ادامه مطلب ...

آخر خط !!

 

امروز برای گرفتن سفارشی رفتم مرکز شهر ، کمی زود بود و خیلی از کرکره های بازار پایین بود ... رفتم مغازه دوستی که با دیدن من ، دعوتم کرد برای چایی !

  

ادامه مطلب ...