یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

اطلاعیه


از امروز بمدت 6 روز در وبلاگ را تخته می کنم ، البته اگر جایی WiFi‌در دسترسم بود سعی می کنم با موبایل مطلب بگذارم ...

 

 

امروز با قطار عازم مشهد هستم ،‌ با دو تن از دوستان ... این ددر منهم چیزی مانند یک حادثه بود ( که خبر نمی کند !!‌) ،‌ کار خاصی نکردم ،‌فقط به یک تعارف ساده و صمیمی جواب بله دادم ؛ همین !!


دقیقا بیست سال پیش بود که آخرین سفر مشهدم را رفته بودم ... با تعاریفی که آدم از ساخت و سازها و دگرگونی های مشهد ،‌ از در و همسایه می شنود ،‌ سفر این هفته ی من چیزی مثل سفر اول خواهد بود !!



===


قابل توجه تبریزی ها و مشهدی ها :


در طول این چند روزی که من نیستم (‌اینجا ) و هستم (‌آنجا ) !!! روزتان را با صدقه شروع بکنید ،‌گاهی فراوانی نعمت معنی دیگر بلاست !!!


نظرات 4 + ارسال نظر
khatere hastam جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 19:26 http://mahkoomin.blogsky.com

هر کجا هستی خدا به سلامت نگه داردت اما بدون من که دلتنگ نوشته هات البته خودت خواهم شد..
ما رو هم از دعای خیرت بی نصیب نذار (گـــــــــــل)

سمیه یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 20:15

جناب دادو التماس دعا
خوش بگذره

نگار سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 22:40 http://heavenward.persianblog.ir

چرا پس 6 روز نمیشه؟کی مسئول رسیدگی به مراجعینه؟سفرنامه مفصل خواستاریم.با تشکر
این عکس هم بی نهایت زیباست و آدم رو هوایی میکنه.

زیارتتون قبول

سلام و اعلام پایان 6 روز

khatere hastam چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 11:45

دادو دیگه به پایان 6 روز چیزی نمانده منتظر کلی خبر و گزارش و عکسیم.. در ضمن جاتونهم بسیار خالیه

6 روز هم تمام شد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد