یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

خبر آمد واکسنی در راه است ...

 

امروز خبر رسید که واکسن کرونا درست شده است ...  انتشار و سرایت کرونا دست خود ویروس کوید 19 و ملت همیشه در صحنه ی دنیا بود و برای همین در عرض سه ماه تمام دنیا را پوشش داد !! ولی واکسن دردست خاصه ای از انسان ها می باشد و مطمئنا به این زودی تمام دنیا را پوشش نخواهد داد و باید همه ی آن آمارهای رو به پائین اجتماعی و نمودارهای نزولی اقتصاد را در خود جا بدهد !!

  

 

مردم ما بنوبه خود صبوری زیادی نشان داد و اینهمه اراده در تحمل قرنطینه از ملت نجیب ما عجیب بود !! البته ترس از مرگ برای هر ملتی می تواند انگیزه ی خوبی باشد !! و ملت ما هم خوب امتحان پس داد !! ولی در یکی دو هفته ی گذشته نشان داد که ترسشان ریخته است و بهمین دلیل خیلی راحت و مثل گذشته به دور زندگی قبلی خود برگشته اند !! و حتی در برخی جاها دیده شده است که دارند جبران مافات می کنند !! مثلا جمعی از دوستان ما که شدیدا در قرنطینه بودند و هی اعلامیه صادر می کردند (!) و پروتکل روی پروتکل بیرون می دادند (!) از قرار معلوم فردا در یک جلسه ی تولد حضور بهم خواهند رساند و احتمالا در کیک تولد مزبور از واکسن کرونا بمیزان کافی استفاده شده است ...

 

هرچند کرونا خیلی از انتظارات مرا برآورده نکرد !! ولی بهرحال برای یک تلنگر جهانی رویداد خوبی بود !! و البته برخی از سر ناشکری (!) از آن با لقب منحوس استفاده کردند ...


دیشب باتفاق در راه بازگشت از خانه ی برادر کوچکم بودیم و هوس نمودیم آب طالبی بستنی بخوریم (!) دور میدان شهرک پرواز بودیم و خلاصه اینکه برخی هوس ها را می شود زود سرو ته کرد !!

 

 

عکسش را استوری کرده بودم و دوستی آمد و نوشت : " انگار کرونا پایان یافته است و ما خبر نداریم !! " برایش نوشتم : " کرونا آمد و به جامعه مستولی شد و بعد از خودمان شد و حالا در زندگی مان جریان دارد !! "

 

امروز هوس همبرگر کرده بودیم ... البته از نوع خانگی اش و برای همین تدارکاتش را جور کردیم برای دو ساعت بعد از افطار که بعدا مجبور نشویم پشت سرش صفحه بگذاریم !! جای همه ی عاشقان فست فود خالی (!) البته که فوق العاده شده بود ...

 

 


نظرات 1 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 22:37

سلام

منم معتقدم این ویروس صرف نظر از خسارات اقتصادی و روانی که به دنیا وارد کرد محاسنی هم داشت
مثلا همین رعایت فاصله اجتماعی خوبه که همیشگی باشه و آدمها برای خودشون در جامعه حریم مشخصی داشته باشن .. برای مثال وقتی داری از دستگاه ای تی ام پول میگیری نفر پشت سرت نیاد بچسبه به ستون فقراتت!!!

سلام
هراتفاقی می تواند در خود خوبی و بدی هایی داشته باشد البته برای الوالالباب (!) که صاحب تفکر و خرد باشند و بتوانند برداشت صحیح بکنند !!
کرونا در سطح جهانی نتوانست زیاد نتیجه بگیرد !! دفعه بعد باید برای هر منطقه و اقلیم با مطالعه قبلی بیاید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد