یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روزنویس آخر دی ...

 

من چه سبزم امروز ...

 

هوس کردیم بعد از ظهر یک لیوان چای سبز بنوشیم !! نوبت قبل که خورده بود احساس می کردم 10 کیلو لاغرتر شده ام ولی ترازو که چای سبز نخورده بود ، همانی را نشان می داد که باید نشان می داد !!

  

 

امروز که چایی را آماده می کردم به تکرار همان هوس دفعه قبل راضی بودم ؛ یعنی بعد از نوشیدن چای سبز لااقل برای چند ساعتی با توهم کاهش وزن حال بکنم !! چایی ام بدلایلی کمی زیاده از معمول سرد شده بود و وقتی داشتم می خوردم احساس کردم این بار از برکتِ عمرم برداشته می شود (!) بفهمی نفهمی هر طعم و بویی از آن می آمد ، حتی کمی بوی حنا هم می آمد !! ولی تا جرعه ی آخر را خوردم ؛ چای سبز بخورید تا لذت زندگی را بیشتر بدانید !!

 

===

 

دیروز رفتم والیبال ، بازی هم خوب بود و هم خندیدیم و هم بالا و پائین پریدیم تا ورزشی کرده باشیم !!

 

===

 

مثل سال گذشته ، توی کارخانه مسابقات دوره ای گل کوچک برگزار کرده اند ، اطلاعیه به دیوار زده اند از طرف کمیته ورزش ؛ من که خبر ندارم کدام کمیته و کجا تائید کرده است نمی دانم !!

 

طبق معمول از طرف کارگاه ما هم تیمی برای این بازی ها ساخته و پرداخته شده است ، یک تیم پر سر و صدا و پر حاشیه با چهره های خاص ... امروز وقتی به خانه برگشتم به یکی از بچه های تیم زنگ زدم تا بیاید باهم برویم برای تیم امسال لباس بخریم !! برای بازیکنان پیراهن و شورت ورزشی و برای سرپرست تیم که در عین تواضع هی از " زیدان " مثال می زند ، یکدست کاپشن شلوار گرفتیم که اگر فردا حرفی بود پشت سر خودشان باشد و نه پشت سر کارگاه ما !! کلی هم موقع خرید شلوغ بازاری کردم ...

 

یکی دو نوع لباس باز کرده و روی میز ریختم و آخر سر همان اولی را برداشتم و گفتم : " من اهل چانه زدن روی قیمت نیستم ، برای بازار گرمی کمی روی میز را شلوغ کردم که فکر نکنی سربراهی ام از سادگی ام است !! " بهرحال از فوتورافچی خباثت یاد گرفته ام برای این روزها !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 12:38 http://parisima.blogfa.com



بله بله چای سبز رو باید مواظب بود با یک دمای خاص نوشید
اگه سرد بشه بو و مزه انواع و اقسام عطاری جات !! از نوشیدنش حس میشه!

جایی خوندم اگه هر روز و روزی سه فنجان چای سبز بنوشیم، بی هیچ فعالیتی هشتاد کالری در روز سوزونده میشه
یعنی ده تا دونه مغز بادوم ناقابل یا یک پرتقال بخوریم هشتاد کالری برمیگرده سر جاش
ای مصیببببببببببببت !!!

پزشکان به خندیدن میگن دویدن ایستاده
یعنی شما ورزش هم نکنید و فقط بخندید (البته از ته دل) به اندازه دویدن براتون مفیده
و صد البته این توصیه به ورزش نکردن نمی باشد

خباثت همیشه بکار میاد !!!
مخصوصاً در وبلاگ نویسی

سلام
تناسب اندام خوب است ولی نه به قیمت بی مزه کردن زندگی !!

خنده از ته دل (!!!) این روزها محال است ؛ شاید طرف شما دلار هفت تومن شده است (!؟!؟) حالا کسانی می توانند از ته دل بخندند که بهانه شان ریش مردم بدبخت بوده باشد

در مورد بادام جوابی ندارم ، مزه اش یادم نیست !!

مردم از خباثت به مقامات بلندی رسیده اند!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد