یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

جوان های پیر !!

 

http://s8.picofile.com/file/8338884392/IMG_20181002_114548.jpg

   

دیروز باتفاق برادر و بانوان (!) رفته بودیم به برجی که سالها پیش در آن ثبت نام کرده بودیم سر بزنیم ، از شایعات چنین برمی آمد که در مرحله تحویل می باشند و کارهایشان تقریبا تمام شده است !! وقتی به محل رسیدیم بااین صحنه مواجه شدیم !!؟ این برج که یک دوقلو هم در کنا رخود دارد و در مرجله بتن ریزی خوابیده است هنوز در پارکینگ و محوطه و نصب آسانسور می باشد و کارهای داخلی تقریبا با سرعت و بی نظمی و غلط کاری تمام شده است بطوری که در سقف کاذب روی حمام و روشوئی ها بدون چشم مسلح (!!) می شد اختلاف 10 سانتی اینور و آنور را دید !!

 

http://s9.picofile.com/file/8338884984/IMG_20181002_111546.jpg

 

ساختمانی که 10 سال پیش قرار بود بعد از 18 ماه تحویل داده شود !! هنوز به مرحله ی تحویل نرسیده است و همه مقصر هستن الا باز هم همه !! چرا که موقع خلقت باید در کنار دو چشمی که بیرون را می بیند (!) یک جفت چشم هم می گذاشتند تا درون خود آدم را نشان بدهد و آن وقت ملت و دولت ما (!) وقتی دیگران را مقصر همه ی بدبختی های خود می دیدند ، نیم نگاهی هم به خودشان می داشتند !!

 

یعنی ما نمی دانیم آیا برای رفع برخی مشکلات که اینهمه میز و صندلی در دولت مجری قانون برای آن وجود دارد (!!) باید برویم و از کانال قوه قضائیه وارد بشویم و آنجا را هم ترافیک بکنیم !؟!؟ اصلا اداره تعاون که متولی این قبیل تعاونی هاست (!) بغیر از کارهای اقتصادی پشت پرده ، چه جریانی را هدایت می کند !!؟  مسکن و شهرسازی با اینهمه مهندس درپیتی متولی کدام ساخت و ساز است !؟

 

این برج وقتی کلنگ زنی می شد ، در اطرافش هیچ ساختمانی وجود نداشت و حالا اطرافش برای خود محله ی با سابقه ای شده است !! دیگر ساختمان ها کم کم دارند فرسوده می شوند و از مرز ده سالگی گذشته اند ! ( با این وضعیت ساخت و ساز و اینهمه مصالح دزدی و ... ساختمان ده ساله را می شود معادل ساختمان های پنجاه ساله ی قدیم دانست !! ) و معلوم نیست وقتی بخواهند کلیدهای این ساختمان را تحویل بدهند سن اش چقدر خواهد شد !؟!؟

 

من یک واحد در آنجا ثبت نام کرده و تمام وجوهی که خواسته اند را همان ابتدا داده ام که مشمول الذمه دیگران نشده باشم (!) و حالا با فراغ بال بیش از نیمی از حقوق بازنشستگی ام را به بانک مسکن می دهم (!!؟)  چرا که به کمک تسهیلات نجومی بانک یک واحد برای سکونت خریده ام و در حالیکه هر ماه با بانک حقوقم را نصف می کنم (!) پیگیر موارد عقب نگهدارنده ی اتمام پروژه هستم !!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 15:11

سلام

نمیدونم ضرب المثل "گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی" امروزه هم کاربرد داره؟
یعنی کسی پیدا میشه که در کیسه صبرش اااااااااااینهمه صبر موجود داشته باشه؟!!
بعید میدونم ...

یا مثلاً از قدیم گفتن: صبر تلخ است، ولیکن بر ِ شیرین دارد ...

ولی این بر ِ شیرین، اگه زمانی به آدم برسه که دور از جون همه، "باشی داشا یتیشیپ"! چه سودی و چه لذّتی میتونه برای آدم داشته باشه؟

تازه ... بَری دَ بیر شیرین اولسا، آدام یانماز !

سالها قبل یک اپارتمان پیش خرید کردیم که یکی از بندهای قرارداد این بود که سازنده در قبال هر یکروز تاخیر مبلغ 5000 تومن به مشتری پرداخت کنه .. خوب روزی 5000 تومن حدود چهارده پونزده سال قبل برای خودش مبلغی بود ...

نشون به اون نشون که ساختمون دقیقاً با یکسال تاخیر تحویل ما شد و اگه شما یک ریال خسارت تاخیر دریافت کردین، ما هم دریافت کردیم!!!
365 ضربدر 5000 ، به پنجش ده بر یک!! دقیقاً میشه یک میلیون و هشتصد و بیست و پنج هزار تومن ..

تازه غیر از اجاره خونه ای که طرف، ظرف این یکسال تأخیر، مجبور به پرداختش بوده ...

سلام
انگار تضییع حقوق دیگران این روزها بیشتر و بهتراز هر چیزی توجیه دارد !!

سمیه پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 08:25

سلام
همین بلا سر منم اومده دادو خان
الان بعد از 7 سال که دارم قسط میدم هنوز به اصل پول هم نرسیده قسطها ....

سلام
درسته که گفته اند ظلم بی جواب نمی مونه ولی متاسفانه این زمانیه که مظلوم با خاک یکسان شده است !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد