یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

زیبائی های اطراف ما

 

امروز قبل از ظهر باید می رفتم به یک مجلس ختم و یهو قرار شد ظهر برویم طرف جلفا ... از آخرین روز تابستان باید نهایت استفاده را کرد ؛ حتی اگر نیازی به خرید مدرسه و لباس و ... نداشته باشی !!

  

 

توی مسجد نشسته بودیم و طبق معمول مداح داشت روده درازی می کرد !! ما بدبخت ترین ملت روی زمین هستیم که می نشینیم و به مزخرفاتی که یک عده ابله بنام مداح و برای درآمد خودشان به خوردمان می دهند گوش می دهیم و با اینکه می دانیم چیزی ندارند باز آنها را تحمل می کنیم !! و در اینهمه سال یک راهکار مناسب برای دفع شر آنها برای دین و دنیایمان پیدا نکرده ایم !!!

 

نیم روزی در جلفا بودیم و بد نگذشت ... رفتنی از مقابل چشم انداز شهر علمدار ( هادیشهر فعلی !! ) رد می شدیم و قله کوه کَمچی در آسمان آبی سرافرازی می کرد و نیمچه هوسی برای عکس گرفتن داشتم که نشد ولی دربازگشت در همان موقعیت بودم و آسمان آبی نبود و به جایش ماه در بالای ابرهای بالای قله بود و منظره تکمیل تر بود !! خواستم تا توقف کوتاهی داشته باشیم و با دوربین موبایل نوکیا از دور عکسی گرفتم و در انیستا گذاشتم و در زیرش نوشتم : " از زیبائی ها زندگی بسازیم !! " خسته شدم از بس همیشه از زیبائی ها فقط جمله ساخته ایم !!!

 


http://s8.picofile.com/file/8337870926/2018_09_21_2999.jpg

 

هوس بکنید تا روزی از ماه و کوه و ابر از این قبیل فاصله ها عکس بگیرید و بعد بدانید که موبایل نوکیای من چه قدرتی در شکار این قبیل عکس ها دارد !؟!؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 16:17

سلام بر جناب دادو

اتفاقاً ما هم دیروز در جاده، در بازگشت از سفر یکروزه ای که به سی سخت داشتیم، شاهد این نمونه ابر زیبا بودیم ...
عین یک کپّه پنبه سفید!

منتها متأسفانه حس و حال عکس گرفتن در من نبود!

اجازه؟!!
آخرین روز تابستون امروزه هاااااااااا
(جای همطاف بانو خالی با این هاااااااااااا های آخر جملاتشون)!!

حتی فکر رسیدن پاییز منو ذوق زده میکنه ..

سلام
من برخلاف جوانی هایم (!!) این روزها از همه ی فصل ها لذت می برم ... حتی از این تابستان گرم هم راضی بودم
باید مواظب حس و حال ها بود !!

الهام سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 00:04 http://marzhayemoshtarak.blogfa.com

سلام
اگر استفاده از عکس های شما روی زمینه ی لپ تاپ من، نوعِ خفیفی از زندگی کردنِ زیبایی باشه، پس با خیلی از عکس های زیبای تان دست کم یک کمی زندگی کرده ام.

سلام
این عکس ها اگر باندازه ی انتقال زیبائی بوده باشند و یا خبری از یک اتفاق زیبا ... نقش خود را خوب بازی کرده اند
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد