یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روز رنگ زرد ...

 

امروز را روز شرف الشمس می گویند ، روزی که بیشتر از طلسم و نحوه ی نگارش و رونق کسب و کار جواهری ها و ... می توان به رنگ زرد رسید !!

 

   

می گویند عقیق زرد ، کاغذ زرد ، پارچه ی زرد ، جوهر زرد و ... وقتی همه ی نوشته ها را کنار هم می گذاریم می بینیم آنچه در همه مشترک است رنگ زرد است !! آیا واقعا خاصیت این داستان  که در این چند مدت اخیر از آن بعنوان دعا هم اسم برده می شود از طلسمش هست یا سنگ و کاغذ و زعفران و ... !!؟ و یا خاصیت رنگ زرد !!؟


امروز تعدادی برگ زرد در کنارم قرار دارد ، مثل سالهای گذشته ، یکی می نویسم و توی جیبم نگه می دارم ، امروز که نگاهش می کردم رنگش پریده بود ... معلوم بود تمام خاصیت اش را برای سالی که سپری کرده بودم صرف کرده بود !! دست اش درد نکند ...


چند تایی هم بِنام ، برای برخی آشناها خواهم نوشت ، فرقی نمی کند پیش خودم باشد یا به خودشان بدهم ... من اعتقادی به اصول و قواعد عده ای که معیشتشان از این راه است و هر سال هم زرق و برقش را زیاد می کنند ندارم ، راه خودم را ادامه می دهم ...


 (  این پست از فروردین سال 94 به اینجا کپی پیستانده شده است !! )



چند روز پیش که باتفاق دوستان رفته بودیم ددر اول سال 97 ، حرف از شرف الشمس پیش آمد و بانو گفتند : " هر سال من برای خودم و دوستانم ( بدانند یا ندانند !! ) این یادداشت را انجام می دهم " و آنها هم گفتند : " امسال برای ما هم بنویس ! "و من گفتم : " البته من هر سال برایتان می نویسم و شاید هم موفقیت هایی که داشته اید و به خودتان نسبت داده اید ، بی تاثیر از طرف آن نبوده است !!! "

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 09:02

سلام دادو خان پبرای من امسال نوشتین ؟؟

سلام
حتما که نوشته ام ....

سمیه جمعه 25 خرداد 1397 ساعت 23:29

خیلی ممنونم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد