یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

قسمت ننهاده !!

 

اولین تلفنی که سر صبحی زدند از طرف یکی از رانندگان شرکت بود ، خبر داد که چهارشنبه برای گربه ها سنگدان گرفته بود و من نبودم و توی یخچال نگهداشته است !! غرغرکنان یکی را فرستادم تا بیاورد ، از طرفی هم خوشحال بودم که سفارش نداده روزی رسیده است ...

 

  

حالا چرا غرغرکنان !؟ سه شنبه به او گفته بودم اگر سر راهت دیدی یک بسته سنگدان برای گربه ها بیاور !! ظهر همان روز مرا دید و گفت که از مسیری آمدند که نبود !! منهم تشکر ویژه ای کردم و تمام شد ... فردای آن روز با توجه به اینکه چیزی نگفته بودم ، یادش افتاده بود و خریده بود و ...

 

گربه ها صبحانه را دل سیر خورده بودند که سنگدان ها هم رسید ... بعد از دو روز تعطیلی ، شانس شان گل کرده بود و یک بسته را همانجا خوردند تا بدانند که آنچه قسمت است خواهد رسید و جای غصه خوردن نیست !!

 

======

 


بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی                خون خوری گر طلب روزی ننهـــــــاده کنی

 

نظرات 6 + ارسال نظر
الهام شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 15:05 http://marzhayemoshtarak.blogfa.com

اینکه ادم سالم زندگی کنه یک چیزه، و اینکه شجاعانه سالم زندگی کنه یک چیز خیلی بهتر.
به نظرم یکی از مصادیق شجاعانه سالم زندگی کردن اینه که به ناسالم ها تذکر یا هشدار بدیم. چیزی که متاسفانه اغلب حوصله اش یا عرضه اش رو نداریم. این صفت شما خیلی تحسین برانگیزه.


شما لطف دارید

متاسفانه زیادند آدمهایی که از ناهنجاری های زندگی گله مند هستند ولی پای منافع خودشان که برسد از هیچ گناهی ابایی ندارند !!

طناز شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 15:21

من تا حالا ندیده بودم کسی مخصوصا یه آدم بزرگ برای گربه ها غذا بخره، آدم بزرگ ها معمولا با این کارا مخالفن. راستی من با یه نفر صحبت کردم و اون گفت کارم زشت و احمقانه بوده، با اینکه خیلی حرفشو قبول ندارم ولی چون اون همیشه درست میگه، میخواستم ازتون معذرت خواهی کنم. قبوله؟

آدم های بزرگ هم زمانی کودک بودند !!
و ...

سروش شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 17:58 http://azadkish.mihanblog.com

شکر ک این روزها پشی ما و مادرش هم در یخچال ما ذخیره هایی دارن.

LO0OVE شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 18:34 http://maloosak.69.mu

ممنون از سایت خوبتون و آفرین به حوصلتون که کامنت مارو میخونید. میشه خواهش کنم به سایت ما هم سر بزنید واقعا دمتون گرررررم مرسیییییییی
98651

طناز شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 18:36


هورااااااااااااااااااااااااااااا.. پس ینی قبول کردیییییییییین..

khatere hastam دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 19:37

از کجا بدونیم روزی مقدر شده است یا مقدر نشده؟...

از همان جایی که دانسته های دیگرمان را جمع می کنیم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد