یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

اتفاقی ناگزیر ...

 

من رای خواهم داد ...

 

 

من رای خواهم داد ...

من به شما رای خواهم داد ، به شما که برای اولین و یا چندمین بار می خواهید به مجلس راه پیدا بکیند ، کاری ندارم اصلاح طلب هستید یا اصولگرا !؟ چون می دانم فرق اصل و فرع را نمی دانید ؛ بین خودتان و خدایتان کلاهتان را قاضی بکنید ، اصلاً فرق جوهر و عرض را می دانید که فرق اصل و فرع را هم بدانید !؟ چقدر از اصول خبردار هستید که می خواهید درآن اصلاحات هم انجام بدهید !؟!؟

 

من رای خواهم داد ...

این اولین تجربه ی من نیست ، من به کسانی رای داده ام که در طول سی سال گذشته ، هی از اصول گرایی به اصلاح طلبی و بالعکس ییلاق و قشلاق کرده اند و هنوز نمی دانند واقعا از زندگی و این توهم خدمت رسانی چه می خواهند و به کجا چنین شتابان ...

 

من رای خواهم داد ...

نه اینکه شما را سرآمدهای روزگار شهر خود می دانم ، نه ... مطمئن باشید خودتان اگر چند صفحه کتاب در مورد شهرتان خوانده بودید و چند جای شهر سرک می کشیدید می دانستید که آنقدرها هم که توهم خدمت بر شما چیره شده است به چهار گوش شهری که می خواهید در آن نماینده  بشوید آشنایی ندارید ؛ بی پرده بگویم می خواهم آخرت تان را سیاه بکنم ، خوشحالید که دنیایتان سفید خواهد شد !؟ بیراهه فکر می کنید ، دنیا آب شوری بیش نیست و هرقدر بیشتر بخورید ، تشنه تر خواهید شد !! آنهایی که انگشت تهمت و اصولگرایی به طرفشان نشانه رفته اید در روزگار تازه به دوران رسیده گی شان ، برای صلاح و اصلاح قیام کرده بودند !! بروید پای صحبت سناتورهای سیاه نامه تر از خودتان بنشینید و موعظه بشنوید ...

 

من رای خواهم داد ...

چون چاره ای ندارم (!) در قبال جامعه ام باید نقشی ایفا کنم در حد لیاقت اش (!) من روز رای گیری ، شاید رخت سیاه بپوشم ، چون خیلی ناراحت هستم که شمایان برگزیده گان و اصلح های شهر و جامعه ی من هستید (!) مطمئنا اگر یکی مانند حضرت علی (ع) در این روزگار می زیست ؛ نه بیست و پنج سال که باید دویست و پنجاه سال خانه نشینی اختیار می کرد (!)

 

من رای خواهم داد ...

این خط و این نشان

  http://s6.picofile.com/file/8240412042/ra4_1620.jpg


نظرات 6 + ارسال نظر
همطاف یلنیز چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 12:27 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
همطاف هم جمعه پای صندوق رای خواهد رفت (خوو ارجمند بابا اصرار به رای دارند و مرا هم مامور همراهی کرده اند )

سلام

سروش چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 12:46 http://azadkish.mihanblog.com

دروووود درووود دروود درود! دادوجان، سخن از زبان ما میگویید. من هم البته رأی خواهم داد، با دلی پر خون.

جیمبو چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 14:15

متن خوبی بود ولی رای دادن یعنی...........

یعنی تمرین مدنیّت !!

نگین چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 17:50

محمدرضا چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 19:51

اینکه دغدغه خاطر شما عدم مطالعه چند صفحه کتاب و یا عدم سرک کشیدن طالبان آرا به گوشه و کنار شهرشان باشد .به نظر میرسد قابل اغماض باشد چراکه اساسا این حضرات اکثریت قریب به اتفاقشان از اهالی این شهر نمی باشند و از توابع میباشند و تمرکز کسب آرا هم در همان حوالی دور و اطراف میباشد . و قس علیهذا ....

سلام
امروز مطلبی خواندم در مورد کاندیداهای پروازی ... طرف ساکن و شاغل تهران است و دم انتخابات فرستاده اند اینجا که دو کلمه ترکی بلغور کند و بگوید :" آذربایجان دیاریمیز ؛ تراختور افتخاریمیز !! " و بشود دلسوز جامعه ؛ آنهم از نوع اصلاح طلبش ... یکی نیست بگوید خاک توی سر کسی که تو را فرستاده (!) قبل از تو یکی زنش را هم وردست اش آورد برای ریاست جمهوری اش و ترکی حرف زد ولی محلش نگذاشتند و رفت همانجا ور دل دوستانش ... ( البته یکی نبود ، من خودم گفتم !! )

خلیل چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 22:48 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام،

دست مریزاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد