یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روز پر کاری !!

 

امروز تعطیل بودیم ...

 

از همان دمدمای صبح که حوالی یازده باشد رفتم بیرون و حالا که رسیدم خانه ساعت 11 شب شده بود ... در دفتر روزنامه سراغ دوستم رفتم و کمی کنار کسانی بودم که کار فرهنگی می کنند و خبررسانی و ...

 

بعد یک کمی پیاده روی کردم که با بارش های هراز گاهی ، خیلی هم حال داد ... و در ادامه رفتم سراغ کارگاه دوستم برای چوبکاری کردن (!!) ، البته سر راهم کمی نمد خریده بودم و برای تست کردن بردم ببینم با لیزر می شود نمدها را برش داد ، نتیجه زیاد هم بد نبود !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین جمعه 29 آبان 1394 ساعت 01:35 http://parisima.blogfa.com

خوش بحالتون (چشمم شور نیست بخدا)

چه روز تعطیل پر باری داشتین ..
بخصوص اون بخش پیاده روی و بخصوص تر !! کار فرهنگی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد