یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

باز باران ؛ وای ... برف !!

 

چند روز  است که آسمان مان ابریست ... باران خوب و مودبی می بارد ، نه از غرش و تندر خبری هست و نه از تغییر ریتم باریدن ... یکریز و یکنواخت می آید ؛ برخی جاهای شهر را از همان نصفه های شب برفپوش گزارش داده اند ولی اینجا که من نشسته ام از حوالی ساعت 9 باران جایش را به برف داد ...

   

داشتم از کارگاه طرف ساختمان اداری می آمدم ؛ زیر برف با قدم آهسته !! و فقیرانه لذت می بردم از تماشای برفی که بزمین می آمد !! یک یادی هم از ایام جوانی کردم و دیزین و اسکی در زیر بارش برف !! یکی دو صحنه بنظرم زیباتر آمد و برای همین موبایل را بیرون آورده و زیر بارش دو فقره عکس از نوع همینجوری گرفتم ...

 

 http://s3.picofile.com/file/8223360884/IMG_20151118_104421.jpg

 

http://s6.picofile.com/file/8223360934/IMG_20151118_104458.jpg


یکی از همکاران از دور می آمد با دیدن من آسمان را اشاره آمد و  گفت : " می بینی ... ! " گفتم : " چرا که نه ...  !! " گفت : " کاش همینجوری بیاید و خدا بکند که در ادامه سرد نشود ! " گفتم : " پای خدا را چرا وسط می کشی !؟ برف که بنشیند بدنبالش هوا سرد می شود ؛ نمی شود که برف بخواهی و سرمایش را نخواهی !! " گفت : " می دانم ، برای همین گفتم خدا بکند ... " گفتم : " در قدرت و کرم خدا شکی نیست ، ولی چرا ما باید فکر بکنیم همیشه لبه ی کرامت خدا بطرف ما باشد ، واقعا با کدام رفتا ر و کارمان خدا را این قدر مدیون خودمان می دانیم که بهترین ها را می خواهیم !! " گفت : " راست می گویی ها ... "

 

نظرات 3 + ارسال نظر
جیمبو چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 13:00

دادو خوش بحالتان محیط کاریتان فوق العاده است

تنها جایی که " بشقالا قویمالیدی !! "

همسفر چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 15:09

علیرغم زیبایی فضا و برف ، دیدن اون فنس ها و اون محیط ....!!!

نگین جمعه 29 آبان 1394 ساعت 01:31

راست میگویید ها .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد