یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

به همین راحتی ...

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 20:32 http://heavenward.persianblog.ir

به نظر من هم خوشاینده و فکر می کنم در اون حس خوبش یه زهر تلخ هم هست و جنسش با زهر شیرین که همان عشق باشه، به شدت متفاوته!!!
وقتی آدم عاشق کسی میشه، مگه میشه دیگه عاشقش نباشه؟!



بی ربط نوشت(!!) : فکر می کنم عادت به تنهایی همون قدر که باعث آرامش میشه، ترسناک هم هست!!

سمیه سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 09:14

چقدر دلگیر بود این متن ...

به قصد دل بازی نوشته شده بود ...

افسانه چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 13:20

سلام به هر قصدی نوشته بودید عالی بود!!
شرمنده فکرنکنید یاد نمیکنم ذاتا چون دوستان من خیلی کم هستن فراموشی برام معنی نداره! اینترنت منزل مشکل داره بعد عید حل میشه اینه یکم کم پیدا شدم! اسم برادر زاده چون حتما باید ترکی میبود آیدین شد بقیه را داداش پسند نکردن! ولی اینم خوبه خوب !
داستان شروع کردید هنوز نخوندم باید بعد عید شروع کنم ولی اگه انتقاد کردم ناراحت نشین چون بشید هم میگم نا سلامتی گفتن هر چه از دوست رسد نیکوست حتی اگه مجازی باشه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد