یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ربیع الورزش ...

 

امروز آخر ماه صفر بود و فردا اول ماه ربیع و تلویزیون پر بود از ورزش ، انگار برای خارجی ها سپتامبر در کنار آغاز مدارس فرصت خوبی برای برگزاری مسابقات ورزشی و شاید هم فرهنگی (!؟) هست ...

  

 

امروز را با پیش برنامه های مربوط به کشتی آغازیدیم و کمی بعد مسابقات شروع شد و به جز اطری که حرف و حدیث در پشت سرش بود و به کشتی دوم نرسید ، بقیه سه وزن با اقتدار تا فینال رفتند ... در ادامه وزنه بردارها روی سن و زیر وزنه رفتند ، نمی دانم چرا بعد از وزنه زدن های رضازاده ، هیچگاه وزنه برداری ایران جذاب نبود !! حتی مدال هایی که گرفته شدند نیز اندازه حلبی نبود تا اینکه خیانت و خباثت بهداد وزنه برداری را از چشمم انداخت ... ورزشکاران خوب همیشه بوده اند ولی وقتی کاپیتان یک رشته گند می زند ، آبروی جمعی رشته از بین می رود !!؟ وزنه برداران نه تیپ خوبی داشتند و نه حرکت خوبی و نه محبوبیتی در داخل و خارج (!؟)

 

ولی کشتی گیرها خوب بودند ، بهرحال آبروی کشتی را کشتی گیرها خوب حفظ کرده اند ... حسن یزدانی به بالاترین سطح در قهرمانی و پهلوانی رسیده است و رفتار انسانی  فوق العاده ای نشان می دهد !!؟

 

و حالا نشسته ام به تماشای والیبال ، فینال بین لهستان و ایتالیا ... یک بازی فوق العاده که بنظرم در تلویزیون این قبیل باری ها را دیدن بهترتر است تا حضور در ورزشگاه ، ورزشگاه ارزانی هوادارانی که موقع شادی باید فریاد بزنند ؟! البته تلویزیون هم مصایب خودش را دارد و صحنه های تکراری اجباری کمی حالگیر است ، آنهم در سالنی که خانم ها همه نیم لا قبا (!؟) تشریف می آورند ... گاهی صحنه تکراری نمی گذارد گزارشگر بازی را گزارش بکند ... گاهی هم در صحنه آهسته ، صحنه های زیادتری دیده می شود و فردا باید صدای علی مطهری را دربیاورد !!؟

 

گیم اول را لهستان باقدرت برد ولی اینالیا هم خیلی قدر بود ولی سرویس بالای صدو سی کیلومتر سرعت را گرفتن (!؟) واقعا سخت است ... این توپ وقتی به ساعد ورزشکار می خورد مثل اینکه پراید با سرعت صد تا به عابر پیاده می زند !!؟ بروم بقیه را ببینم ...

 

گیم دوم را دوباره لهستان مال خود کرد ولی این بار کمی ضعیف تر از گیم اول بودند و لهستان نژادپرست زیر چتر بازی یک سیاهپوست مقابل ایتالیا قد علم کرده بود !!؟

 

ایتالیا گیم سوم را هم باخت ، ایتالیا در اینالیا به لهستان باخت ... آیا در آنجا هم تماشاچی هایی بودند که فحاشی کردند نسبت به برخی از بازیکنان و نسبت به مربی !؟ چه حسی و یا چه توهمی هست که هوادار جهان سومی خودش را قابل تر از بازیکن و مربی می بیند ,!؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 11:15

گزارش ورزشی ات بهتر از مجری ها بود
کانال سه موقع برنامه سمت خدا داشت گزارش ورزشی می داد
روز شنبه ما به عشق دیدن برنامه سمت خدا آقای حسینی قمی می نشینیم
یعنی در ایتالیا کشور مافیایی ها کسی فحش نمی دهد
من باور نمی کنم !

سلام
فحش در کشوری اززش دارد که ناموس جزو اموال فرد است ، زن زندگی آزادی یعنی بعد از آن فحش معنا نخواهد داشت
من بعد از نشستن ، تلویزیون باز می کنم البته این بار خبر داشتم که فینال ساعت چند است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد