یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

یک قدم مانده به ...

 

امروز عصر لهستانی های بیش انگیزه ، در کشور خود و در میان‌تماشاچی های پرشور ، سامورایی های ژاپن را خلع سلاح کرده و خود را فینالیست کردند !!

  

 

شکست ها در این سطح از بازی ها ، چیزی از بزرگی تیم ها نمی کاهد ... البته هواداران مشتریان پر و پا قرص هستند و حق دارند کمی بیش از حد انتظار داشته باشند !! ژاپن تا دقیقه آخر ، بهترین بودند ولی لهستان واقعا عالی تر بود ...

 

حالا ایتالیا مقابل آمریکا قرار دارد ، آمریکا در این دوره بازی برتری از خود نشان داده و حالا هم نفس ایتالیا را به شماره انداخته است ... ایتالیا که با بیرحمی تمام آرژانتین را دود کرده بود حالا توی دستهای آمریکا ، مچاله شده است ...

 

اگر هوا همینطور گرم شود و تماشاچی ها هی لباس کم بکنند (!؟) ، از سال دیگر ایران باید بازی ها را از رادیو‌ گزارش بکند ... البته می تواند مثل پرده خوانان قدیم ، تصویر به تصویر نشان داده و روی عکس توضیح بدهند !!


حال ایتالیای دیشب وحال برزیلی که به لهستان باخت ، عین هم بود ... بی رمق و رنگ پریده !؟ یک چیزی بیشتر از ترس !؟ شاید چیزی در ردیف اسهال خونی ... بازی چند دقیقه هم کش می آمر ، مربی ایتالیا گریه می کرد !؟

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت 09:07

دو روز پیش کانال ورزش داشت مسابقه واتر پولو بین فرانسه و اون یکی را یادم نیست نشان می داد
البته دو تیم ها بودند
متاسفانه نمی دونم چرا موفق به تماشای مسابقات والیبال نمی شم
فکر کنم موقع نماز پخش می شود
یک موقع پخش سریال‌های در پیتی

سلام
من با اینکه اغلب خبر از زمان پخش دارم ، ولی خودم یهویی می رسم و یا از دست می دهم ... دیروز رفته بودم خانه مادرم ، یکی دو تا از دوستانش می آمدند برای عیادت و من بیرون رفتم و گفتم سری به یک دوست قدیمی و کوهنورد بزنم ، برادرش تلویزیون مغازه را باز کرد و دیدیم که ژاپن با لهستان بازی می کند و تماشا کردیم و شب هم که آن دیگر بازی را ...
تلویزیون دیدن منهم از نوع تا قسمت چی باشد ، هست !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد