یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

عجباااااا

امروز سه فقره بازی همزمان بود بین تیم های صدر جدولی فوتبال ، ساعت ۱۸ ، از همه داغ تر باید تراکتور مقابل استقلال قرار می گرفت ... از همه حساس تر بازی پرسپولیس بود ... از هر سه تا عادی تر بازی سپاهان ؟!

   

و دیگر اینکه یک بازی والیبال خوب هم بین شهداب یزد از ایران و یک تیم از کویت برای ساعت ۱۷ پخش  می شد ... چون یک مدتی محمد غیاثی ، دوست و همشهری ام ، مربی شهداب یزد بود ، هنوز هم هوادار تیم شهداب هستم ... هرچند برای هواداری مثل من کسی ساندیس نمی خرد ؟!؟!

 

این ها را در زیرنویس دیده بودم و فکر می کردم همه را می بینم ... حوالی ساعت ۲۰ یادم افتاد که آنهمه بازی بود !؟ روبیکا را باز کردم و نتایج را دیدم ، همه فوتبال ها در دقایق اضافی بودند ... استقلال تیم تراکتور را رسما شخم زده بود و با نتیجه رویایی ۷_۱ بازی را برده بود !؟ پرسپولیس هم با ۴ گل از سد نساجی گذشته بود تا حرف و حدیثی نماند ، البته بدخواه همیشه بهانه ای برای لفاظی پیدا می کند !!؟ و امما سپاهان با یک گل مس کرمان را زده بود تا در صدر جدول جابجایی خاصی رخ نداده باشد ...


تیم شهداب هم نتیجه را ۳_۰ به نفع خود تمام کرده بود ...


همه برد ها نوش جان برنده ها ... پرسپولیس قهرمان لیگ شد و استقلال تا سالها از خجالت کری خوانی های تراکتور درآمد ...


نظرات 8 + ارسال نظر
تراویس بیکل پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 20:43 https://travisbickle1.blogsky.com

احسنت

سیناخان پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 22:17 https://spread-of-silence.blogsky.com/

پولش رو بقیه میگیرین چی به من و تو میرسه
ذره ای تفکر

شما دریای تفکر باش و در امواج تفکراتت موج سواری کن !! دریا را چه به کل کل کردن با یک قطره ...

سلام جمعه 29 اردیبهشت 1402 ساعت 08:59

من طرفدار سر سخت استقلال
ولی باز کنارش و همچنین مربی اش را به اسم و رسم نمی شناسم
اگر بازیکن هایش را با چند تا شناگر و وزنه بردار و کشتی گیر قاطی کنند بگن کدوم جز استقلال هست
باز نمی شناسم
من فقط یک طرفدار متعصب هستم
و این تعصب را هم نمی دونم کی به من القا کرده است
اما در نهایت برای تراکتور دلم سوخت

سلام
و همین خوب است ... شما می توانید در هر برد خوشحال و در هر باخت ناراحت شوید ولی نمی توانید فحش بدهید و هتاکی بکنید !!؟

سیناخان جمعه 29 اردیبهشت 1402 ساعت 10:30 https://spread-of-silence.blogsky.com/

پس قبول داری قطره هستی

البته اگر بشود گفت قطره !!
ضمنا به دریا راحت میشودگفت :« رو آب بخندی !!»

سینا خان جمعه 29 اردیبهشت 1402 ساعت 13:59 http://Spread-of-silence.blogsky.com

سلام و وقت بخیر
این کامنت های که با نام و آدرس من براتون ارسال شده برا من نیست من اولین بار هست که به وبلاگ شما میام
فردی بی شرف اخیرا بجای من در وبلاگ ها کامنت میده
چون این فرد مسبوق به سابقه است بنابراین آمار وبلاگم رو می بینم و از طریق اون متوجه شدم به وبلاگم سر زدید و دیدم بله برا شما هم کامنت های توهین آمیز ارسال کرده
که خدا پدرش رو لعنت کنه

سلام
البته که توهین آمیز نبود ... بحث قطره و دریا از قدیم بین آدمها وجود دارد

سیناخان جمعه 29 اردیبهشت 1402 ساعت 16:49 https://spread-of-silence.blogsky.com/

سلام از یکی درخواست دوستی داشتم جوابش متاسفانه منفی بود با هم در حال جنگ هستیم متاسفانه بخاطر همون با اسم و آدرس من کامنت دادن
معذرت میخوام

به او پیشنهاد دشمنی بدهید ، منجر به دوستی میشود ...

سینا خان شنبه 30 اردیبهشت 1402 ساعت 07:51 http://Spread-of-silence.blogsky.com

البته که توهین آمیز بود بخصوص اون خنده ی نابجا
که شما هم جواب خوبی بهش دادید و نوشتید روی آب بخندید

ضمنا من غیر اون کامنتی که نوشتم کامنتای ارسالی قبلی برای من نیست کامنتی براتون ارسال نکردم
بعبارت دیگه بعد از اون کامنت (سلام از یکی در خواست دوستی ...) هم برا من نیست
من بعد من ایمیلم رو در کامنتا می نویسم اونایی که بدون ایمیل هست برا بنده نیست
این فردی که جای من کامنت می‌ذاره و قصدش مثلا بی اعتبار کردن من هست کسی هست که آشکارا در مجازی و دنیای واقعی کثافتکاری می کنه و من دستش رو رو کردم

سینا خان یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 07:53 http://Spread-of-silence.blogsky.com

سلام
ممنو‌ن میشم کامنتایی که با نام که برا من نیست و براتون ارسالی شده رو پاک بفرمایید
ممنون
ضمنا اون کامنت ها با نام سیناخان نوشته شده اند در حالی که من سینا خان می نویسم یعنی بین کلمات سینا و خان فاصله می ذارم

کامنتی از من هست که ایمیلم در اون نوشته شده باشه
و ضمنا خوشحال میشم اگه کامنت نامربوط و زشتی با نام و آدرس وبلاگم دریافت کردید به من اطلاع بدید
پیشاپیش ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد