یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

مثلث رفاقت !؟

 

امروز در خانه مادر به پای تی وی رسیدم !!؟ و در زیرنویس خواندم که بعد از چند سال کری خواندن (!؟) دوباره باجناق ها ؛ ایران و عربستان (!؟) با هم آشتی کرده اند ...

  

انشالله در چند سال رفاقتی که خواهند داشت ، هم برای مردم خوب باشد و هم برای منطقه ... اینکه در اوج اختلاف سلیقه (!؟) خبر آشتی شنیده می شود معلوم است که دست سومی که آشتی داده است ، خیلی سر و گردن دار بوده است !!! که در این روزگار از چین گردن کلفت تر کیست !؟ آمریکا و اروپا از دست تیک تاک چین ، جان به لب شده اند و در حالیکه نسبت به فیلتر و سانسور در کشورهای دیگر حساس هستند ، استفاده از این سایت را برای ملت و دولت خودشان ممنوع کرده اند !!!

 

خلاصه اینکه امروز سر میز آشتی که در کنگره خلق چین برگزار شد ... یک کمونیست دو آتشه ، سردمداران سنی و شیعه منطقه را آشتی داد !؟ وقتی دو مسلمان سر خدایشان توافق نداشته باشند ، باید رو به قبله کمونیست نشسته و عقد دوستی و اخوت بخوانند !!؟

 

همه این حرفها یک طرف ، از قدیم کفته اند که باجناق فامیل حساب نمیشود !!!؟ این عدم رفاقت بین دو باجناق هم نه در خودشان که در رابطه همسرانشان ریشه دارد ، اگر دو خواهر باهم خوب باشند ، باحناق می شود نزدیکتر از برادر (!؟) اگر دو خواهر باهم خوب نباشند ، باحناق نی شود شمر ذی الجوشن (!؟)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد