یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

فرانسه و مراکش !!

 

دیشب یک بازی خوب و برازنده برای نیمه نهایی بین مراکش و فرانسه را تماشا کردم ... مراکش را به جرات می توان تیم دوم فرانسه نامید چون اکثر بازیکنانش در تیم های رده اولی فرانسه بازی می کنند و برای همین زیبا بازی کردنشان متاثر از حضورشان در فرانسه بود !

 

 

نتیجه بازی روی کاغذ مشخص بود ولی تلاش بسیار زیبایی از مراکشی ها در میدان جریان داشت و همین امر باعث شده بود تا فرانسه بزرگ با تیمی که از همان ابتدا نامزد بازی در فینال بود (!) کمی به فشار بیافتد ... حمله های پی در پی مراکشی ها نتیجه نداد و دفاع بسیار مستحکم فرانسه راه را بر آنها بست (!) البته کمی بدشانسی با مراکشی ها بود و به همان اندازه خوش شانسی یار فرانسوی ها بود ... گل هایی هم که فرانسوی ها زدند بیشتر شبیه ماهی گرفتن از آب گل آلود بود و مطمئنا این فرانسه مقابل آرژانتین به مشکل خواهد خورد ، مگر اینکه از ابتدای بازی ، خوب بازی بکند ... آرژانتین مهره های زهرداری دارد و بزرگتر از همه آنها حضور یک ابرستاره بنام مسی خواهد بود !!

 

مراکش باخت چون در ابتدا با شک وارد میدان شد ، آنها به امید مساوی وارد میدان شدند و همین احتیاط آنها را عقب انداخت (!) اگر از همان ابتدا کاری را که طارق ابن زیاد در فتح اندلس کرده بود (!) در برنامه داشت و ترسی از شکست به خود راه نداده و راه پسی برای خود در نظر نمی گرفتند و از همان ابتدا کاری که بعد از دریافت گل کردند را پیش می گرفتند (!) مطمئنا نتیجه خیلی فرق می کرد ... معجزه برای کسانی رخ می دهدکه به آن اعتقاد قلبی دارند نه اینکه آن را به زبان می آورند !!

 

اگر تیم  ایران مقابل همین مراکش بازی می کرد ، مطمئنا کار بسیار سختی پیش رویش داشت ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد