یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

جام جهانی در آخر هفته !!

 

دیشب سرما خورده بودم و منگ می زدم ... از طریق موبایل چک کردم ببینم اوضاع از چه قرار است !؟ از زمان قدیم ، جام جهانی برای ما بعد از حذف ایران شروع می شد !! کسی که می داند چیست ولی دلش را به بلوف های چند گزارشگر و مجری خوش می کند (!؟) باید هم حرص و جوش بخورد !!!

  

 

دیشب ژاپن با اسپانیا بازی داشت و آلمان به مصاف کاستاریکا می رفت !! روی کاغذ همه چیز حل شده بود ولی انسان موجودی ست ناشناخته و نوشته های خودش در روی کاغذ را بهم می ریزد !! دیروز وقتی من داشتم می رفتم زیر لحاف تا برنامه عرقریزان(!) برای خروج از تحریم های تب (!) را پیاده بکنم (!) ژاپن و کاستاریکا هر کدام یکی خورده و به رختکن رفته بودند ... صبح حوالی ساعت 3 بود که به صدای نوراخانیم بیدار شدم ... داشت توی خواب با خودش حرف می زد ... شب در خانه مادربانو مانده بودیم و چون نوراخانیم بریا خوابیدن همکاری نمی کرد رفتیم با ماشین دوری زدیم و توی ماشین خوابید و برگشتیم آنجا ، برای همین نیمه خواب و نیمه بیدار داشت حرف می زد و می گفت که شب قرار بود خانه آنه بمانیم !! ... خلاصه اینکه مادر و دختر دوباره خوابیدند و من بیدار ماندم ... زیر لحافی یک سرچی کردم ببینم اوضاع بازی ها چگونه شده بود که دیدم ژاپن شگفتی دور اول را در دور سوم هم ، ساز کرده بود و اسپانیا را 2-1 زده بود !! و کاستاریکا هم با اینکه آلمان باخته بود ولی با نتیجه 3-2 !! یعنی در گروه مرگ ، ژاپن و اسپانیا بالا رفتند و آلمان حذف شد ... کاستاریکا هم با سربلندی به خانه برگشت ...


برعکس ما که با شعار وارد میدان شدیم و در گروهی که بوی مرگ نمی داد ، مردیم !! ما بدجوری از نظر سیاسی ویروسی شده ایم و باید یک واکسنی هم برای آن تولید بکنند تا در تزریق نوبت ششم و هفتم ، بلکه توفیری بکند !!؟

 

درست است که استرالیا هم صعود کرده است ولی آنها برای خودشان قاره ای محسوب می شوند ... فعلا تمام افتخار آسیا همین کشور ژاپن است ، ( تکلیف کره جنوبی هم مقابل پرتقال مشخص خواهد شد و کمی کارش سخت است !!) و عربستان و قطر طبق آخرین تعریفی که آنها شده بود (!) بیشتر از یک گاو شیرده نیستند (!؟) ایران هم که تماما شیپور تشریف دارد ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد