یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

هوا گرم شده است ...

هوا گرم شده است ولی برای خوابیدن باید از لحاف استفاده کرد ؛ چون شب ها واقعا خنک متمایل به سرد می شود !! مخصوصا برای مهمان هایی که از نیمه جنوبی کشور آمده باشند ...

   

بهترین کاربری مدارس در ایران ، هتل شدن آنها در تابستان می باشد و برای همین زیارت مهمان هایی که صبح ها با کاپشن و کت می گردند برای ما دلخوشی خاصی دارد !! آنهایی هم که در اطراف پارک شاهگلی می مانند ، صبح ها با قیافه یخ زده بیدار می شوند !!

 

امروز از وقت اذان صبح آب خانه مان قطع شده است !! مطمئنا از بابت تابستان و گرم شدن هوا و استفاده زیاد و ... نیست !! و می تواند دلایل اورژانسی دیگری داشتته باشد ولی اینکه بعد از 18 ساعت هنوز وصل نشده است را باید مسئولان جواب بدهند  ( البته اگر کسی مسئولیت این مسایل را به گردن بگیرد!!)

 

===


هر روز چند فقره تماشاچی می آید برای دیدن خانه و می رود ... ساعت 8 با یکی که وقت گرفته بود ، باهم وارد ساختمان شدیم و تا حالا 4 فقره مشتری را پاس کرده ام ... درست است که من دارم خانه را می فروشم ولی دلم با برخی خریدارها هست !! قیافه های درمانده و مایوسی که می بینیم و خبرهایی که می شنویم !؟ با هم نمی خوانند !! در تعریف ها شنیدم که یکی در تهران مهمانی شام داشت ؛ برای 700 نفر مهمان و در یکی از تالارهای شهر،  از قرار هر نفر 350هزار تومان داده بودند و ... و  خلاصه چون زیادی  خودمانی بود ، طرف از بابت دعوت نکردن عذر خواسته بود !!! و دیگر اینکه در برخی باغ تالارها ، قیمت هر نفر تا 15میلیون هم گزارش شده است !!!!

 

===

 

باز خبر خاصی نیست و فضای مجازی سوت و کور شده است !؟ و باز احیای دریاچه ارومیه بالا آمده است !! موقع مرگ دریاچه همه مشغول دادن رشوه برای عمیق تر کردن چاههای آب در باغشان بودند و حالا از دولت می خواهند تا بیاید و جنازه ای که مردم اطراف دریاچه باعث اش شده اند را زنده بکند !! کافیست مردمی که در اطراف دریاچه زمین های خشک را تبدیل به باغ کرده اند (!) از خود و کار خود خجالت بکشند ، مطمئنا حیات به دریاچه برمی گردد !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد