یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

گیم باز !!

 

توی اتوبوس ایستاده بودم و همزمان که با راننده حرف می زدیم و البته بنوعی داشتم حرفهایی که به شاگرد پیرش می زد را تائید می کردم (!) موبایل روشن بود و داشتم گیم بازی می کردم !!

   

این بازی را یک مدتی رها کرده بودم و اخیرا دوباره استفاده می کنم ... من زیاد اهل گیم بازی کردن نیستم ولی برای تنوع هم که شده گهگاه به برخی از این سرگرمی ها مشغول می شوم !! و نوبتی آنها را بازی می کنم و رها می کنم و تا نوبت به بازی دیگر برسد !!

 

چند وقت پیش رکوردهای یکی از آنها را منتشر کرده بودم و یادم نمی آید در کدام صفحه بود و خلاصه اینکه بعد از رسیدن به یک عدد رند (!) بازی را رها کرده بودم و حالا باز هم ادامه داده ام ... چند وقت پیش هم یکی در مترو کنارم نشسته بود و چشمش به موبایلم افتاد و گفت : " ماشالله ... تا کجا رفته ای !! " و معلوم بود که دردآشنا بود !!

 

امروز توی اتوبوس و در حالیکه حواسم نبود زیر ذره بین یک پسر دبیرستانی بودم و وقتی عدد را بالای صفحه دید گفت : " حاج اقا ... من حواسم نبود و تازه دیدم 5 رقمی هست !! " نگاهش کردم و کمی از بابت فضولی در گوشی مردم شرمنده شده و گفت : " وقتی بابای من به هزار رسید ، برای ما شام خرید !! " گفتم : " با این حساب وقتی به این عدد برسد برایتان خانه می خرد !! "

 

 

 


امروز ظهر از 23000 رد شدم ...

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد