یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

فراموشی ...

 

این روزها سالگرد پدرم می باشد ... ده سال پیش در چنین روزهایی پدر فوت شد !! روز عرفه بود و حالا عرفه گردش کنان آمده تا اواسط تابستان ولی 15 آبان همانجایی هست که بود !!

  

یادم هست 16 آبان که برای تشییع رفته بودیم تا ظهر هوا خوب بود و بعد از ظهر بیکباره افت دما در حد زمستان بود و عصر که مراسم شام غریبان داشتیم مهمان هایی که از تهران آمده بودند همگی کاپشن و پالتوهای ضخیم و زمستانی مرا پوشیده بودند و ...

 

چند رو ز پیش در گردشی که در آرشیوم داشتم تعدادی عکس پیدا کردم که فوتورافچی در سر مزار و موقع تشییع و تدفین گرفته بود و در یک سی دی برایم فرستاده بود ... عکس ها را با زکرده و تماشا می کردم و بازخوانی یک روز بود در ده سال بعد از آن !!

 

به برادربزرگم خبر داده بودم که تعدادی عکس از آن روز دارم که در سالگرد پدر ، در گروه واتسآپی خانواده بازنشر خواهم کرد و هی از من پیگیر عکس ها بود و امروز چند تایی را برایشان فرستادم ... عکس ها با کیفیت خیلی بالایی هستند و باید در فلش ببرم تا در تلویزیون ببینند !! توی عکس خیلی ها هستند که امروز دیگر پیش ما نیستند و فوت شده اند ... در نگاه اول چند تا دانه درشت بچشم می آید ؛ مثلا برادر کوچکم !! ولی در نگاههای بعدی دوست ، آشنا ، همسایه ، فامیل دور و ... و چقدر در هر سال آدم از اطراف ما کم می شوند !! نمی شود بیاد همه شان بود و غالبا در یک پوشه عمومی یاد می شوند ولی زمانی که زنده بودند هر کدام برای خود پوشه ای داشتند و شاید دلخوشی مان بودن در پوشه یاد آنها بود !!!

 

 یاد همه رفتگان گرامی و روحشان شاد ...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
همطاف دوشنبه 17 آبان 1400 ساعت 19:13 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام
نخست: خدا رحمتشان کند هم گرامی پدر هم گرامی برادر را.یادشان گرامی
بعد: دیدن عکسها بویژه خانوادگی و فامیلی کلی خاطره و یاد زنده می کند. منم هرچندوقت تعدادی عکس در فلش ریخته ، می برم گرامی والدین تماشا کنند البته سعی می کنم یادگاری های سفر و مراسم شادی باشد بااینهمه با گذر عمر کاری نمی شود کرد و دریغ و حسرت و ...

سلام
ممنون
خدا سایه والدین و خانواده را سالم و شاداب مستدام بدارد

سمیه شنبه 22 آبان 1400 ساعت 21:10

خدا همه رفتگان را بیامرزه
اون روز رو یادمه چقدر زود 10 سال گذشت

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد