یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

از ماست که بر ماست ...

 

دیروز ماست خوردم از نوع اورجینالش ، و کمی حالم خوب نبود ؛ آن هم ازنوع اورجینالش !!! ولی بقول سهراب که می گفت : ریه های لذت ، پر اکسیژن مرگ است ... برخی لذت ها ارزش کمی دل درد کشیدن دارد ! فقط نمی شود با هر کسی دردِ دل کرد !!

   

شاید شما هم از آن دسته فرستنده ها و گیرنده های فیلم های موجود در فضای مجازی هستید !! برخی ها هستند که با دیدن یک فیلم ذوق مرگ شده و زود آن را به صد نفر فوروارد می کنند !! غافل از اینکه سود مستقیم این عمل به جیب گردانندگان فضای مجازی می رود و شاید درصد کمی از گیرنده ها ، لذتی برابر با فرستنده ببرند و بقیه بدلایلی بعد از دانلود کردن !! چند ثانیه را تماشا کرده و منصرف می شوند !!!


و جالبه که اغلب همین آدمها هستند که فکر می کنند کسانی که صاحب اپراتورهای مختلف تلفن و اینترنت هستند !! سرشان کلاه می گذارند !! در حالیکه خودشان تلاش مضاعف می کنند تا سرشان بی کلاه نماند !!

 

همچنان چه برای دعوت کردن یکی برای بودن در یک گروه باید قبلا باایشان هماهنگ کرد و اجازه گرفت !! لازم است برا یارسال برخی فایل هایی که ما خودمان دوست داریم و توهم این را داریم که همه دوست خواهند داشت (!) از دیگران برای ارسال فیلم و مطلب اجازه بگیریم !! و ایجاد مزاحمت کردن با سورپرایزر کردن را اشتباه نگیریم !!!

 

===

 

امروز با نوراخانیم رفته بودیم قدم زنی ... و یکی دو جا کلاس مورچه شناسی و آشنایی با مورچه ها داشتیم و جالبتر اینکه موقعی که میخواستیم از کنارشان رد بشویم ، نوراخانیم دستش را برای مورچه ها تکان می داد و یک خداحافظی مفصل می کرد !!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین جمعه 10 اردیبهشت 1400 ساعت 22:11 http://www.parisima.blogfa.com

سلام

والا ما که مدتهاست در حسرت یک ماست و یک پنیر خوب موندیم. از ده تا فروشگاه عرضه لبنیات سنتی ماست گرفتیم اما نشد که نشد!
پنیر هم هرچی بنام لیقوان تو مغازه ها هست، حتی یه مو از پنیر اصل لیقوان تو تنش نیست!!


+ این گفته منسوب به گاندی هست: عظمت یک ملت و پیشرفت اخلاقی آنها را میتوان از نحوه رفتار ایشان با حیوانات قضاوت کرد.

زنده باد کوچولوی مهربون که اینطور با حیوانات مهربونه و صد البته احسنت به تربیت پدر و مادر فهیمش..

سلام
ماست خوب اصولا مثل آدم خوب می ماند ... البته مقایسه در اصل خوب بودن است !! هر چقدر آدم خوب بتوانید پیدا بکنید همانقدر هم ماست و پنیر و سایر چیزهای خوب پیدا می کنید !!
چون این روزها مردم به همه چیز تجاری نگاه می کنند برای همین خوب بودن در نظر اصناف و کسبه ؛ معادل پرمنفعت بودن شده است !! خدا آنها را به راه راست و ما را به ماست خوب هدایت فرماید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد