یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

و داستان اشغال کنکره !!

 

سالی که در حال گذر است ، باندازه ی هر روزش داستان های عجیب دارد !! نمی شود به طور کامل درباره چیزی نظر داد و یا با خیال راحت برای جریانی خط و نشان کشید !! البته این خط و نشان کشیدن ها در حد اطلاعات من نیستند ولی برای به یادگار ثبت نمودنِ اتفاقات ، گاه لازم هستند ....

  

 

آنچه در میان اخبار این روزها عجیب تر بنظر می رسید ، حمله ی کرونا به استحکامات بظاهر قدی کشور لمان بود ، آلمان درجریان نفوذ کرونا ، مقابله و مقاومت خوبی نشان داده بود و از این رهنگذر ربای خود اعتباری کسب کرده بود و نظم و انضباط آلمان را راهی برای مقابله با ویروس کرونا برمی شمردند (!) ولی در این چند روز اخیر آمارها چیز دیگری نشان دادند و آلمان مصون از کرونا ، این روزها آسیب پذیرتر از بقیه شده است و هر روز بالای هزار نفر را به آمار تلفاتش جمع می زند و دور نیست که بیاید مثل بقیه ی مسایل در راس کشورهای اروپایی قرار بگیرد !!  بقیه ی آمار کرونایی هم که تحت تاثیر آمارهای آمریکا قرار دارند و بچشم نمی آیند (!) بیش از 4هزار کشته در عرض 24 ساعت اصلا آمار کمی نیست ولی چه می شود کرد که آمریکا در مقابل کرونا از هر کشور دیگری دست و پا بسته تر تشریف دارد و اوقاتشان اصلا خوب نیست !!

 

و در میان سایر خبرها ، عجیب ترین این بود که هواداران ترامپ کنگره را به اشغال خود درآوردند و نمایندگان را بنوعی می شود گفت از آنجا بیرون راندند !! بر صندلی های آن تکیه داده و عکس ها گرفتند و ساختمان را تخریب و غارت کردند !! تاریخ شاید بندرت چنین چیزی را دوباره به تماشا بنشیند که چگونه آمریکا بر گوش خود نواخت !! تا چیزی از آبرو برایش نماند !! البته من هنوز دوستانی دارم که فکر می کنند آمریکای بزرگ در از دست دادن ترامپ ضرر بزرگی متحمل خواهد شد ولی ماندن این ترامپ هم چیزی نیست که بشود به آن دلخوش بود !! امروز آمریکایی های دوست و دشمن به یک نتیجه رسیدند و آن اینکه ترامپ لیاقت ندارد و حتی اگر لازم باشد (!) باید کمی زودتر او را راهی بکنند !!! 

 

راستی چگونه می شد که اینهمه اتفاق پشت سر هم ردیف می شوند و چنین صفحه ای برای تاریخ مزین می شود !! آیا این هم یک تصادف می باشد !؟!؟

 

و مضحک ترین خبر برای دنیای ورزش فوتبال این روزهای ما ، علی کریمی کاندید ریاست فدراسیون فوتبال شده است !! ( کسی که هنوز یک سال از آخرین اعتراف به اشتباهش در تشخیص صلاح انتخاباتی مردم نگذشته است !! )

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد