یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روز برفی جالب ...

 

چند روز پیش بود که نورا خانم تا ساعت 5 صبح بیدار بود و داشت برای ما سخنرانی می کرد و ما را دعوت به بازی می کرد !! کسی که در خانه اش نوزاد داشته باشد آنقدر سعه صدر پیدا می کند که برف و آفتاب را باهم تاب بیاورد !!

  

 

خلاصه اینکه حوالی ساعت 5 صبح بود که باتفاق هم از هوش رفتیم !! ساعت 8 صبح نیم نگاهی از پنجره به بیرون کردم و دیدم روی دیوارها برف نشسته است و با خود فکر کردم که شب باریده است و ما متوجه نشده ایم !! ساعت 11 که دوباره بیدار شدم (!) دیدم برف سنسگینی آمده است و از قرار معلوم شروع بارش از 7 به بعد بود و فرصت نشده بود مدرسه ها را تعطیل بکنند !!

 

حوالی ساعت 12 بود که رفتم پائین و حیاط را پارو کردم تا عابرین محترم ساختمان راحت تردد بکنند و ایضا طرف ماشین رو را هم تمیز کردم که بعد از عبور تایر ماشین یخ نزند که بعدا مشکل ساز بشود !! و کمی بعد خرید لازم شده بودیم و باید بیرون می رفتم ... شال کلاه کردم و همهی شال و کلاه های قبل از آن سوءتفاهم بود !!! چون هم کولاک بود و هم دوست داشتم بروم از پارک و استخر شاهگلی عکس بگیرم !! یک کاپشنی دارم که داستانی دارد بسیار جالبتر ، که بعدا می نویسم !! همینقدر کافی که با یک تی شرت آن را پوشیدم که زیاد اذیت نشوم !! و کفش کوهنوردی پوشیده و راه افتادم ... کولاک بود و باد توی صورت می زد !! محوطه های بالایی خلوت بود و تنها چند پسر دبیرستانی با بی ادبی خاص خودشان (و لحنی بسیار رکیک!) مثلا در حال دلخوشی بودند !!

 

چند تایی عکس گرفتم و رفتم پائین کنار استخر و یک دوری هم زده و چندعدد عکس از آنجا گرفتم و مسیرم را از شاهگلی خارج کرده و رفتم دنبال خریدهایم !! عکس ها را در استوری گذاشتم و دو تا برای وبلاگ کنار گذاشتم تا حسابش از حساب انیستاگرام جدا بماند !!

 

 

 

این هم یک عکس در حیاط خانه ی مادربانو که حیاط آنجا را هم برفروبی کردم ...

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت 21:02

سلام

وای امروز هم شیراز برف بارید چه بزرررررفی!
برای تبریز برف چندان چیز عجیبی نیست ولی امروز مردم شیراز بال در آورده بودن از ذوق ِ برف ... خوب طبیعیه که در چنین شرایطی موندن در منزل جزو گناهان کبیره بحساب میاد !!!
فلذا اول با مترو رفتیم سمت بازار وکیل و خیابون نمازی.. بعدم بجای مترو با اتوبوس به منزل برگشتیم که منظره شهر برفی رو از دست ندیم ..

یه کلیپ گرفتم ولی نمیدونم مشکل چیه که نمیشه به لبتاب انتقال داد ..
باید دست به دامن شاپسر بشم!

سلام
مردم در تبریز از آذر منتظر برف می مانند ، امسال اواخر دی ماه برف آمد ... ولی بقول شاعر دیر آمد ولی شیر آمد !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد