یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

پیگیری از نوع سمجانه !!

 

با یکی از دوستان قدیم و آشنایان جدید (!) قرار سرپائی گذاشته بودیم و البته بعدا دیدیم که انگار کاری هم در آستین دارد و همانگونه که قدم زنان می حرفیدیم (!) برنامه ریزی برای کاری که داشت را هم انجام می دادیم ...

  

 

یک جریانی برایم تعریف می کرد که به شنیدن اش می ارزید و فکر کردم به خواندنش هم می ارزد و ایضا درج شدن در این وبلاگ ...

 

از قضای اتفاقی که افتاده بود، موبایلش زمین افتاده و ال سی دی اش ( اگر درست نوشته باشم ! ) شکسته بود و با توجه به قیمت های امروزی (!) هزینه ی تعمیرات از قیمت خود گوشی در زمان خرید بسیار بالاتر شده است و کمی سخت است که برای گوشیی که یک میلیون برای خرید داده شده است مبلغ هفتصد هشتصد هزار برای تعمیر پرداخت شود و البته که ا زنظر مالی بسی سخت تر می باشد !!

 

خلاصه اینکه دوست من با تهران تماس گرفته و موضوع را پیگیری کرده بود و طبق معمول که برای اکثر اتفاقات می افتد (!) گفته بودند که شامل گارانتی نمی شود (!!) دوست من پا پس نکشیده بود و با انگلیسی دردمندانه ای (!) با خود شرکت در کره ارتباط برقرار کرده بود و قضیه را در ایمیل برایشان توضیح داده بود (!!) بعد از یکی دو هفته دوباره از تهران با او تماس گرفته بودند و معلوم شده بود که از کره با نمایندگی تماس گرفته اند که ببینید این هموطنتان چه مشکلی دارد (!!) و هموطنان نمایندگی دوباره از سر باز کرده بودند و گفته بودند که همان که ما گفته ایم !!! همان مسئله ای که در مراجعه به ادارات و موقع شکایات از میزهای خدمت می توان شنید !!

 

القصه دوست ما از رو نرفته بود و دوباره به کرده ایمیل زده بود که این گوشی وسیله ی ارتزاق من است و بدون آن از کار و زندگی می افتم و ... !!! دو هفته بعد دوباره از تهران زنگ زده بودند و گفته بودند که گوشی را بفرست برای تهران و چند روز بعد گوشی را بدون هزینه تعمیر کرده و برایش فرستاده بودند !!! یعنی اگر کره ای چشم بادامی درد هموطن ما را نفهمد (!) محال است که هموطن های مغز بادامی ما که به اسم نمایندگی فقط دارند قاچاق قانونی می کنند درد هموطنانشان را بفهمند !!

 

و شما .........


از این داستان هر جور دوست داشتید برداشت بکنید ، راه کارهای خوبی در آن نهفته می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد