یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ورق می خوریم ...

 
http://s3.picofile.com/file/8215997842/44.gif
 

نظرات 4 + ارسال نظر
همطاف یلنیز چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 16:57 http://rahi-2bare.blogsky.com/

سلام سلام
متولدسال سگ و اینقدر گربه خواه؟!
.
ان شاءالله یه سال دیگه پر از سلامتی داشته باشین
زیر کامیون نرین…سرطان نگیرین
فلج نشین...سکته نزنین
درد بی درمان هم نگیرین
کلا همه جوره بهتون هیچ مرضی نرسه و بسلامتی بازنشسته هم بشین
بازم تولدتون مبارکا

سلام

نگین پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 00:26

سلام بر جناب دادوی گرامی ...

راستش عصری که اومدم اینجا نه از عنوان مطلب چیزی دستگیرم شد نه از عکس !

الان هم از روی دست همطاف عزیز تقلب کردم
و متوجه شدم تولدتونه ظاهرا ...

خوب ایشالا که خیلی مبارک باشه و بهترین ها براتون رقم بخوره و کنار عزیزان سالیان سال بخوشی و سلامتی و سربلندی زندگی کنید (گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)

همسفر پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 09:06

تولد توولد تووولدت مبارک .... ایشالا 120 ساله بشین (گل ندارم ببخشید )
دادویی حداقل عکس کیک و شمع میذاشتین گربه هه چرا پس

سلام
ممنون ...ولی 120 خیلی کمه ها ... دیشب دوستانی بودند که تا 450 سال پیش رفته بودند و من از برنامه ایم در 180 سالگی برایشان می گفتم

عکسها و داستان کیک و شام بزودی در سینماهای کشور

... چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 12:48

سلام جناب دادو.تولدتون با تاخیر مبارک باشه


44 سالگیتون را به فال نیک میگیریم.ایشالا 444 سالگیتون..چون دیدم نوشتید 120 کمه.
از خدای مهر و ماه براتون عمری طولانی همرا با صحت تن و روان آرزو دارم.


سلام ، مرسی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد