یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

دیگران نوشت !!

 
مادرم (اطرافیان) روزی هشتصد هزار بار می گوید ازدواج کنم!
و بی شک اگرمن روزی با کسی ازدواج کنم که باهم به مهمانی های احمقانه ای برویم که مردان یک طرف جمع شوند و از سیاست و کار بگویند و زنان یک طرف جمع شوند ازمانیکور و انواع رژیم غذایی و ساکشن و پروتز و جُک و سریال های ترکیه ای ماهواره و مادر شوهر و خواهر شوهر حرف بزنند، خودم را آتش می زنم!
   
مادر ِمن!
اگر فردی را پیدا کردی که با من به 
فیلم و کنسرت دلخواه ،
دوچرخه سواری ،
آواز خواندن ،
شعر و کتاب خواندن ،
کافه رفتن ،
شب گردی های بی هوا  ،
دورهمی های دوستانه و بی ریا ،
سفر های بی هوا با کوله پشتی و عکاسی ،
و سر به سر هم گذاشتن و دیوانه بازی هایی از این دست زد،
و آنقدر به باهم بودنمان ایمان داشت که به زمین و زمان که از دورو برم رد می شود گیر نداد،
و به من احساس"رفیق"بودن داد ...
طوری که تمام دنیا به رفاقت و رابطه مان حسودی شان شد،
و مجبور شدیم برای چشم نظرهایشان هر روز اسپند دود کنیم ،
آن وقت شاید یک فکری برای رسیدن به آرزویت کردم !!!
 

نظرات 7 + ارسال نظر
ح دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 12:32 http://mindgames.blogsky.com

جالب بود
حرف دل ما رو زدی

سمیه دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 13:55

چه خوب خواسته هاتونو گفتین
(نگردین نیست گشتیم نبود )
الان دغدغه اکثر آدمها پول و جاه طلبیه
معرفت و آدم بودن خیلی کم رنگ شده ...خیلییی ...

همطاف یلنیز دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 21:52 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
یکی از خواستگارهای بالقوه ام می گفت: من کسی رو می خواهم که عاشقم شود تا عاشقش شوم!
والا

سلام
زود اقدام کرده بود پس ...

jimbo سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 07:59

یه قرون بده اش تو همین خیال باش

مثل اینکه توافق تاثیرشو رو کرده و بازم آش شده یه قرون !!

GRBL سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 23:59

اول اینکه این متن حرف دل اهل دل است و چه خوب است که دوستان وبلاگیمان همه اهل دلند...
دوم اینکه قرار به گشتن ،یافته شدن یا نشدن نباید باشد،
به نظرم اساس ، انتخاب یک روش درست برای خوب و هدفمند زندگی کردن است، در راه درست که قرار بگیریم، رفیق خود خوب میداند راه آمدن را...

افسانه ! سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 20:37 http://afan.blogfa.com

همه که اینطوری نیستن اونا که شما نوشتین ادمهای الکی خوش هستن که الکی نفس میکشن خوش به حال همسر من که اینطوری نیستم من

ترانه سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 02:38 http://taraaaneh.blogsky.com

آرزوهای قشنگی داری. خوبه که میدونی دقیقا دنبال کی میگردی. آمیدوارم که پیداش کنی.

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد