یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

دیشب نامه ...


اشتباه درجه بندی مختلفی دارد ، یک طبقه بندی آن عمدی و سهوی می باشد ؛ حالا اشتباهای عمدی زیاد مهم نیست و به خود ناآگاه مربوط می شود ولی اشتباهات سهوی مستقیما با ناخودآگاه ارتباط دارد و نشان می دهد طرف هوش دارد ولی نتوانسته حواسش را یک جا جمع بکند !!

 

 

دیشب مهمان دعوت داشتم ؛ اصلا هم دوست نداشتم بروم ولی بدلیل رعایت برخی آداب ناپسند آدم مجبور است تن به برخی دلنخواهی هایش بدهد !!


وقتی به خانه رسیدم ، هنوز تا دقیقه ی نودی که خودم را به مهمانی برسانم کلی وقت داشتم !! برای همین ادامه آشپزی روز قبل را برای تدارک ناهار ظهرم انجام دادم ... کمی بعد زنگ در خورد و معلوم بود از مراجعات داخل آپارتمانی است ، وقتی در را باز کردم با صحنه ناجوری مواجه شدم ... یک سینی شامل سبزی خوردنی ، یک بشقاب که وسط اش یک کوفته با تزئینات پیازداغ جاخوش کرده بود و چند قلم دلخوشی دیگر دادند دستم !!! طبقه آخر مراسم داشتند و می دانستند من نمی روم برای همین سهم مرا آورده بودند پائین ...


همستیه در حالیکه سینی را دستم می داد گفت : " البته چون می دانستیم شما نمی آئید آوردیم ، خوشحال می شدیم تشریف بیاورید " ( مراسم هیئت عزاداری بود و شام هم می دادند !! ) ، نگاهی به گوفته کرده و گفتم : " اگر دوست داشتم بیایم هم با این وضعیت می آیم !!! ) " بنده خدا ندانست چی گفتم و رفت ، کمی بعد آیفون را زد و از بابت کاری که کرده بود عذر خواست !!!!


قبل از رفتن برادر کوچکم خانه ی ما بودند ، ناهارم را برای خودشان برداشتند و بجایش برای ناهار من سالاد الویه دادند ، یعنی چه که خورشت کدویم برای خودم قسمت نشد !!؟؟


از قدیم گفته ایم (!)  برخی غذاها را باید روی اجاق گاز خورد !!!!


جسته گریخته کمی از فوتبال بارسلون و آتلتیکو را دیدم ، فردوسی پور هم که چند دقیقه یکبار داغ تازه می کرد و با عباراتی مانند اینها دیگه راست اش را می گویند !! ، خودشان پیگیر هستند !! و ... مورد مربوط به شیادی اخیر فدراسیون در مورد بازی تراکتور را یادآوری می کرد !!!!! آب باندازه ی کافی گل آلود شده است و هر کس در میان انبوهی از هواداران خشمگین برای خودش فکر محبوبیت است !!!


رئیس جمهور هم که احتمالا برنامه ی سفرش تحت تاثیر بازی اخیر تراکتور قرار بگیرد ، کمیته حقیقت یاب تشکیل داده است ، البته همه می دانند از این دلداری ها برای یتیم پدر نمی شود !!!!

 


***
بعد از چند نوبت شخم زدن تیم های پایتخت نشین ، حضرات این بار خود تراکتور را شخم زدند !!!!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
همسفر سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 15:40

سلام خوبید؟
فوتبالیم که شدید ! ما حداقل گاهی گذرمون اینورا میفته اما شما پاک مارو فراموش فرمودین که ... !!

سعدی به روزگاران مهری نشسته بر دل
بیــــــــــرون نمی توان کرد الا به روزگاران
( حتی به روزگاران !! )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد