یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ناگفته های سر برج ...


اول از همه از این اس ام اس آخر شروع می کنم ، یکی از همکارام برایم پیام فرستاده که یلدا .............. و سر آخر هم که پیشاپیش یلدایتان مبارک !! برایش در جواب کلی قربان صدقه نوشته و سرآخر اضافه کردم از ما که گذشت برای یکی دیگر اگر خواستی بفرستی پیشاپیش را پاک کن ، حالا دیگر تا خرخره توی یلداییم !!

 

 

ضمن درس فرانسه به روزهای هفته رسیده بودیم و مشکل داشتیم با روز چهارشنبه ، از قرار معلوم این اسم در تمام زبان ها پر گیر و دارترین تشریف دارد ... بعد سر اسامی هفته کلی اس ام اس داشتیم و به کجاها که نکشید !!


چند روز پیش خانه دوستی مهمان بودم و نمی دانم از کجا یکی گفت که متولد روز سه شنبه است و بعد من آدرس وب دادم تا بروند و ببینند خودشان در کدام روز هستند و خدا را شکر از هر روز هفته داشتیم و از چهارشنبه سه فقره !! بعد هوس کردم تا بگردم در نت ببینم حالا که از هر دری خرت و پرت ریخته است در مورد فال روزهای هفته چی نوشته اند !! با دو سرچ ساده رسیدم به فال روزهای هفته و به مدت یک ساعتی شده بودم مجری برنامه ی جذاب و تماشایی " بیا فالتو ببر !! " فال روزهای حضار را برایشان خواندم و پارازیت هم که وسط هر فالی از خودم در می کردم !! بعد ورق زدیم و رسیدیم به فال پرنده ی هر شخصیت و بعد یک فال دیگر و در انتها در فال کله پاچه (!) که یک فال طنز بود پایش را بستیم ، خیلی هم خوش گذشت !! یک طرحی هم برای روی اوپن پسند کردیم که بموقع اینجا می گذارم برای نمایش ...


اس ام اس های یلدایی حواس مان را پرت کردند و یادمان رفت اصل مطلبی که باید می نوشتم چی بود !!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
همطاف یلنیز سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 14:21 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
آدرس وب رو می گذشتید ما هم برویم ببینیم متولد چه روزی از هفته هستیم خوو

www.taghvim.ir
سلام

همطاف یلنیز سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 20:53 http://fazeinali.blogfa.com/

سلامی مجدد
از سایت تقویم موفق نشدم
از این سایت http://www.time.ir/
رفتم و متوجه شدم در پنجشنبه یی برابر با 29 شعبان و 26 آگوست به این دنیا آمده بیدم.
و اینم فال روزم:
کسی که پنج شنبه به دنیا آمده است، باید در همین روز نیز ازدواج کند. فقط از این طریق است که میتواند اطمینان حاصل کند که زندگی زناشویی خوبی در انتظار اوست. نباید در کارها زیاده روی کند و تا می تواند باید قدرت شخصیتی خود را بالا ببرد. اگر سخت کوشانه کار کند و از تنبلی دوری کند، مطمئناً موفق خواهد شد.

پس شما هم متولد پنجشنبه هستید ، بنظر من بین روزهای هفته در زبان فرانسه ، پنجشنبه Joudi خیلی خانم تشریف دارد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد