یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

زندگی در استرس ؛ استرس در زندگی


امروز سر صبحی با کمی بدخلقی زندگی را شروع کرده بودم و دلیل عمده ی آن سرویس کارخانه بود ،‌ بعضی ها دوست دارند بی نظمی شان را با بدبختی شان پوشش بدهند و چرخ زندگی شان را اینطوری بگردانند ...

  

تاثیر بدخلقی سر صبح تا حوالی ساعت 9 - 10 ادامه داشت ‌، طرف های ظهر بود که خبر رسید دو نفر از همکاران جوان شدیدا با هم کنتاکت داشته و بهم می پریدند ، آنها را خواستم و نیم ساعتی به آنها انواعی از تذکرات آئین نامه ای و خط و نشان کشیدن و در نهایت اخلاقیات تدریس کردم ، وقتی آنها رفتند احساس کردم حرفهایی که زده بودم باعث سبک شدن و رها شدن خودم شده اند !!


سر میز چایی بعد از ناهار ، چند تا مسئله مطرح شد و کلی خندیدیم و انگار ظهر و صبح مان از جنس یک روز نبودند ، بعداز ظهر چند تا مسئله ی مربوط به بیمه و وضعیت شغلی مطرح شد و بازهم بد نبود ؛ روشن شدن برخی چراغها به آدم یاد می دهد که آدم چیزهایی را می بیند و درک می کند که برایش روشن شده باشند و خیلی چیزها هستند که آدمی به آنها اشراف ندارد ، عصر در دقایق پایانی کار دوباره جمعمان جور بود و یکی از همکاران در مورد عمل لیزر چشمش به همکار ما توضیح می داد و ورود و خروج یکی از همکاران به بحث آنها که از او بعنوان " باهوش " یاد می کنند ، باعث شده بود تا شلیک های خنده مان بحدی برسد که من به همکاران گفتم : " نفری پنجهزار تومان صدقه کم کنید ، زیاده از حد خندیدیم !! "


بعدا چند مورد تعریف می کنم ...


===


 بعد از شام جلسه ی فوق کارشناسی از نوع ددر مجردی داشتیم ، و واقعا پربار بود ...


بعدا به چند مورد اشاره می کنم !!


http://s5.picofile.com/file/8152329234/IMG_20141118_213602.jpg


اینهم یک نمونه شام سبک  !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 09:01

سلام
به جای دو ساعت از اخلاق خودت حرف زدن که ما می دانیم زیاد هم تعریفی نیست کمی در مورد آن غذا می نوشتی که اخلاقمان را خط خطی کرده است؟ما را کی مهمان می کنی؟ اس ام اس هم می زنیم و جواب نمی دهی ، پیام وایبر را هم که نخوانده دلیت می کنی

سلام بر دوست دانه بلند !!
شامی که دیدی از همین زبانی بود که هی در میاوری و سر صاحبش را بباد داده است ... ضمنا من همیشه مهمان تشریف دارم تازه ناز هم می کنم
به پیام ناشناس جواب نمی دهم ، اول معرفی بعد روده درازی !!
یکی بی اجازه مرا در یک جمع اد می کند باید بجای تشکر انتظار تیپا داشته باشد !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد