یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

از هر بوستان خسی ...


تیم ملی والیبال ایران در دو بازی آخر خود با اقتدار تمام به حریفان باخت تا مقدار زیادی اما و اگر و چرا ، دست مردم بماند برای کارشناسی کردن تا شروع دور بعدی مسابقات !! وقتی ایران 3 - 0 به آمریکا باخت من نظرم این بود که این باخت از قبل سفارش شده بود ...

 

 

ولی دوستان نظر دیگری داشتند تا اینکه دیشب هم با تکرار همان نتیجه در مقابل ایتالیا و حرفهای دبیر فدراسیون من قانع شدم که حق با خودم بود !! دیروز یکی از همکاران از من پرسید : " واقعا تو اگر خودت در آن جایگاه بودی این کار را می کردی !؟ " گفتم : " آره ... من اگر مقابل آمریکا پنالتی بشود ، توپ را می زنم بیرون !! " گفت : " چرا !؟!؟ " گفتم : " بدلیل اینکه هر کسی که سطح درآمد و سطح زندگی اش کمی بالا برود زیرچشمی ، نیم نگاهی به آمریکا و رفتن به آنجا دارد ، در مورد ایرانی ها این مورد کمی بیشتر صدق می کند !! بالاخره خیلی ها کارشان به سفارت و میز صدور ویزا خواهد افتاد و برخلاف عامه ی ملت که با نگاه ملی به بازیها نگاه می کنند (!!) بازیکنان در سطح ملی کمتر با این نگاه وارد میدان می شوند (!!!) "


===


چند روزی هست که بحث های مختلفی در گوشه و کنار در مورد مسایل غزه و اکراین و ... هست ، یک اصل قضیه هست ؛ آنهم اتفاقی که دارد می افتد ... یک فرع قضیه هست ، که آنهم اطلاعاتی است که هر رسانه بسته به سیاست خود در این مورد پخش می کند ... می ماند نظرات مختلفی که مردم می دهند که غالبا همسو با رسانه هاست و تعیین کننده اینکه مخ کی از کدام چشمه آب می خورد !!


بنظر من ملت ،‌ ظاهرا سالم ، از خشونت خوششان نمی آید ولی اینکه خشونت چیست شاید خیلی ها واقعا درک درستی از آن ندارند ،‌ با عنایت به اینکه یکی از کارهای جهان اول برآورده کردن آرزوهای دست نیافتنی جهان سوم است (!!)‌ امیدوارم روزی برسد که دستگاهی اختراع بکنند که بشود مثل بلوتوث روی گوش یا مثل گوشواره کنار گوش آویزان کرد و پایان روز مقدار انرژی و همچنین هیجانات ناشی از تولید خشونت در افراد را در آن جمع کرد و بتوان برای فرد یک دیاگرامی بصورت هفتگی یا ماهانه درآورد و آن وقت میزان خشانت یک قاتل را بعنوان سقف در نظر گرفت و دید همین مردم دلسوز و دلرحم که پای تی وی اشکشان در می آید ،‌در طول روز از خشونت های تولید شده شان چند نفر را می شود مستقیم سر برید !!


لطفا برداشت ناصحیح نفرمائید ؛‌ من خودم یکی از افراد ثابت قدم پای شعار "‌ مرگ بر اسرائیل "‌ هستم !! از همین حالا هم برای روز قدس ثبت نام می کنم ...


===


امروز باتفاق دوستی رفتم گالری - آتلیه جدید التاسیس فوتورافچی ... بهترین دست آورد همان دید و بازدید بود ،‌ بعد از روی یکی از عکس هایش عکس گرفتم که این مورد شامل کپی لِفت می شد !!! بعد هم داشتم دوربین موبایلم را تنظیم می کردم و دوربین بطرف دوستم بود ،‌گفت :‌ "‌ عکس نگیری ها !! با این اوضاع بهم ریخته چی از  آب در می آید !! " گفتم :‌ "‌ از تو نمی گیرم !!‌ "‌ گفت :‌ "‌ پس از چی عکس می گیری !؟‌ " گفتم : "‌ از شاخص شخصیتی ام !! " و در ادامه عکس را نشان داده و گفتم :‌ "‌ ایناهاش !!! "



===


این هم یک عکس سر راهی از مسجد کبود تبریز ،‌ سوژه اصلی بیشتر چند نفری بودند که کنار دیوار مسجد داشتند شطرنج بازی می کردند !! 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد