یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ربط از کجا به کجا ...


برای یک نوشته زمان انتشار زده بودم ،‌انگار کلا از صفحه ی وبلاگم پریده است !! 

  

مطلب در مورد دیدگاهم نسبت به یک مطلب بود که دوستی آن را از صفحه ی یک دوست دیگر لایک کرده بود و توی صفحه ی کتاب صورت (!!) من آمده بود و مرا تحریک به جواب کرده بود !!


چون اصل مطلب را از آن صفحه کپی کرده بودم و بقیه را خودم نوشته بودم ،‌ رفتم همانجا تا دوباره مطلب را در اینجا کپی بکنم ... هرچند دیگر حوصله ی جواب نوشتنم پریده بود !!! دیدم آن مطلب در آن صفحه دیگر نیست !! دوستم می گفت که لایک را برداشته ام تا هر چی دلت خواست جواب بدهی !!! یادم افتاد که با برداشتن لایک دوستم مطلب از صفحه ی منهم می رود !!! خلاصه که چه شود !!؟؟ حوصله ی گشتن و کپی کردن هم پرید !!


حالا دارم به این فکر می کنم که آن پریدن به این پریدن ربط داشت یا نه !؟!؟


نظرات 1 + ارسال نظر
khatere hastam دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 22:58

قطعا ربط داشته....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد