یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ددری مرد به سختی نزید !!

امروز رفته بودیم ددر عکاسی !

هواشناسی دادو از روز چهارشنبه اعلام آسمان ناموافق کرده بود ، ولی کو گوش شنوا !! البته خیلی وقت است که زمین و آسمان میانه شان شکرآب شده است و گاه برای رو کم کنی هم که شده زمین روی خوشش را در آسمان ناخوش نشان می دهد !! برای همین عکاسی طبیعت بیشتر حکم شکار دارد !!

صبح باتفاق راهی منطقه هشترود شدیم تا در اردیبهشت 92 سهم این شهرستان از ددرهای ما دو فقره شده باشد ، بدلیل برگزاری مسابقات اسب دوانی زنان عشایر ، احتمال می دادیم منطقه هوراند و کلیبر کمی زیادی شلوغ باشد ؛ هنوز خبری از اوضاع جوی آنجا نرسیده است !!

از همان ابتدا هم قیافه ی آسمان خوشگل نبود ... فوتورافچی می گفت : " هر چه رو به جنوب استان برویم هوا بهتر خواهد شد ! " ولی دیدیم که نشد !!

صبحانه را همان محل هفته ی قبل ، یعنی کنار سد خلج خوردیم ... ادامه مسیر را بین چرت و بیداری وارد هشترود شدیم و بسلامتی در حالیکه آقا پلیسه گیج مانده بود ، وارد خیابان یک طرفه شدیم و کلی خوش گذشت !!!

فوتورافچی این روزها حالش خوش نیست ، و این باعث شده است تا سهم من از سربه سر گذاشتن افزایش تصاعدی بیابد !! منطقه بهشت گمشده ، یا همان روستای دلمه ( به فتح دال ! ) ، مقصد نهایی ما بود ، از دور پاویدم زیبای قلعه ضحاک دیده می شد ولی فاصله زیاد و امکان عکاسی نبود ولی من برای خالی نبودن عریضه پیاده شده و چند تا عکس کشکی گرفتم !!

لاله های منطقه بقدری تازه بودند که انگار رنگشان خشک نشده بود ، کمی عکاسی کردند و منهم از آنها عکس گرفتم !!




نصف بال بالایی این پروانه را با راکت زده اند !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 10:01

mesle hamishee zibaaaaaaaa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد