یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

لوس می شویم تا لوث نشویم ...

اخیرا گروه کوهنوردی کارخانه برنامه ای برای قله کمتال داشت ، مثل همه ی کارهای دیگر (!) هر کاری در کارخانه زیر ذره بین قرار می گیرد ، غالبا هم ذره بین ها بدلیل معیوب بودن فکری که پشت سرش قرار دارند ، تصاویر اجق وجقی ارائه می کنند ...

یک عده به تیپ افراد شرکت کننده نظر داده و ماحصل برنامه را با آنها ورانداز می کنند !!

یک عده به محلی که برنامه گذاشته شده توجه دارند و افراد را نسبت به آن محل برانداز می کنند !!

یک عده دنبال نکات مثبت این چنین جمع هایی هستند و برخی از گوشه و کنار دنبال نقاط ضعف می گردند تا جایی برای گذاشتن انگشت ایراد و اشکال پیدا بکنند !!

البته برخی دیگر که واقعا شیشه خورده در جیبشان دارند از سادگی بعضی افراد استفاده کرده و و با کمی جوسازی از آنها حرف های مشکوک بیرون می کشند و بعد در دهان های دیگر آن حرفهای مشکوک را آنقدر قرقره می کنند تا تبدیل به یک پروژه بشود برای پشت سر یک عده صفحه گذاشتن !!


غالب این نظرات برای اینکه مهر تائیدی همراه خود داشته باشند باید به یک مرجع ذیصلاح (!) و یا بقول بیسوادها رفرنس مراجعه نمایند ، منهم که در نظردادن ، عوض کردن نظر خودم ، انحراف نظر دیگران  و ... پیشکسوت هستم ، از منابع دردسترس برای این قبیل خاله زنک بازی ها می باشم ، برای همین عینهو مثل معروف : " گذر پوست به دباغخانه می افتد !! " همه ی این قبیل نظرات دیر یا زود روی میز من می آیند !!!

حالا من باید بجهت تعهد پیشکسوتانه ای که دارم ، برخی از کجی ها را برطرف کنم ، برخی از شبهات را مرتفع کنم ، محترمانه برخی را سرکوب بکنم ، و احیانا اگر کسی را تائید کردم (!!) مواظب باشم که از من جلوتر نزند !!!!


===


از من می پرسد : " شما چرا با گروه کوه نمی روید ؟ "

می گویم : " من برای دلخوشی به مسافرت می روم ، برای همین با کسانی می روم که امتیاز لازم را در مصاحبت های مختلف بدست آورده باشند !! "


می پرسد : " فکر نمی کنی برای دعوت های مختلف کمی بیش از اندازه خودت را لوس می کند و ناز در می کنی !!؟ "

می گویم : " تو مگر نشنیده ای که شاعر گفته « تهی پای رفتن به از کفش تنگ  /   بلای سفر به که در خانه جنگ » ، من در خانه نشستن و در کامپیوتر تخته بازی کردن را به همراهی با کسانی که جذابیتی برای من ندارند ، ترجیح می دهم !! ضمنا از قدیم گفته اند « زیاد دم دست باشی ، زیادی بنظر می آیی !! » برای همین بقول خودم « ازیللن ماخ ازیل ماخ دان یاخجی دیر !! ( لوس شدن معقول از لوث شدن نامعقول بهتر است !! ) » "


نظرات 1 + ارسال نظر
همطاف یلنیز پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 21:34 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام
به به عجب جملات حکیمانه یی
زیاد دم دست باشی ، زیادی بنظر می آیی
.
"گرگرد کسی بسیار گردی، هرچند عزیزی خوار گردی" خودمون دیگه نه؟

سلام
کم پیدا بیدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد