یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

بازی بد ...

 

یک لحظه رفته بودم روبیکا ، چشمم به بازی الدحیل و پرسپولیس افتاد ، باز کردم و دیدم حوالی دقیقه هشتاد است  ... همان لحظه برای پرسپولیس پنالتی گرفتند ...

 

 

و کمی بعد بازیکن خارجی پرسپولیس ، با آرامش تمام پنالتی را به تیر افقی کوبید و موقعیت ممتاز را هدر داد !؟ حرفه ای بودن بمعنی بی خیال و نداشتن تعصب نیست !! درک موقعیت و زمان و مغتنم شمردن فرصت هاست ... نتیجه بازی را همان وقت دیدم که یک یک مساوی بود !؟ چرا پنالتی را به یک مدافع داده بودند راباید از سرمربی پرسید ، مدافع در شرایط عالی توپش را باید رو به بالا شوت بزند و این تقریبا ملکه ذهن و عادت عضله بازیکن دفاع می باشد !؟ مگر اینکه یک نابغه باشد که در شرایط فعلی نابغه ها طرف ما نمی توانند بیایند !؟

 

دقیقا چند دقیقه بعد از آن ، یک پاس بلند در زمین پرسپولیس و جاخالی فوروارد تیم الدحیل ، همان خراب کننده پنالتی را زمینگیر کرد و یک شوت و کمی جلو بودن بیرانوند و یک گل دیگر برای الدحیل !؟ یکی به این گرجی بگوید وقتی با یک فوروارد قوی تر از خودت تک به تک هستی ، باید بجای گرفتن توپش که محال است (!؟) توپش را خراب بکنی !!؟ وگرنه هم خودت خراب می شوی و هم تیم ات !!!


من پیگیر همه بازی های پرسپولیس نیستم ولی هیچگاه بازی خوبی از بیرانوند ندیده ام !؟ شاید توپهای خوبی بگیرد ولی گلهای مفتی می خورد !!  نتیجه ۲_۱ به نفع الحیل شد ... 


از آنطرف هم تماشاچی ها داشتند اشیایی به زمین پرتاب می کردند ، اینجا همه چی قاراشمیش است و حتی هوادار هم حد خودش را نمی داند !! شاید هم یک دلیل اش نشنیدن صدای هواداران باشد !؟


و هنوز ادامه داشت که خاموش کردم ، کمی بعد می روم نتیجه را از جای دیگری می بینم ، بازی نچسبی بود !!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت 10:52

من نیمه اول را نگاه کردم گل زیبایی با هد پرسپولیس زد زننده اش را نمی شناسم یعنی کلا بازکن ها را نمی شناسم
و بعد رفتم سراغ رادیو گوش دادن تا پلکم سنگین بشه و بخوابم
معمولا قبل ساعت ۲۲ می خوابم
اما حدس می زدم که طبق معمول ببازند
همسرم بازی را دنبال کرد
و گفت یک غول پیکر خارجی با لنگ های دراز پنالتی به تیر چراغ برق زد
او اعتقاد داشت اگه این بابا لنگ دراز نبود حتما گل می شد

سلام
حق با همسرتان بوده و ایشان حداقل از گل محمدی بیشتر می دانند ... بازی در خانه خود و سپردن پنالتی حساس به بیکانه !؟

کوروش جوان چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت 13:26

خوشحالم که من فرصت نکردم نگاهش کنم و الکی حرص بخورم.در اینکه مدافعان دیفالت شوت به هوا تو ویندوزشون نصب شده شکی نیست و کاملا باهاتون موافقم.بازیکنان بی کیفیت خارجی هم این روزها معضل اساسی فوتبال بی سر و ته ما شده، بازی سپاهان با الاتحاد یه بازیکن داشتن که خارجی بود و بهیچ دردی نمیخورد و اصلا در قواره اون بازی نبود و جالبه که فیکس بازی کرد.یه پیستون یا دفاع راست ایرانی هم داشتن که متاسفانه بهیچ وجه بازیکن در اون حد و اندازه نبود و ما واقعا قحط رجال داریم در فوتبال... این خارجی ها هم قضیه مرغ همسایه غازه هست و چون از خارج وارد شده ، خیلیا فکر میکنن دیگه چون حقوق نجومی و به دلار میگیره پس باید حتما باکیفیت بوده باشه ، در حالیکه تعصبشون رو چه عرض کنم. آقای بیرانوند هم چون غوره نشده مویز شدن ، یه کم امر بهشون مشتبه شد که به رشد و تکامل نهایت رسیدن.در حالیکه حالا حالاها جا داره که تجربه کسب بکنه و یاد بگیره که کجا ، چجوری وایسته و چجوری جلوی گل شدن توپ رو بگیره. خدا رحمت کنه ناصرخان حجازی و سلامت کنه عابدزاده رو که البته همین عابدزاده که من خیلی هم دوسش دارم ، ایشون هم زمان بازیش در تیم ملی ، کم با سوتی هاش سکته مون نداد.سلامت باشین

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد