یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

حساسیت !؟

 

و گفته بود :« من حساسیت دارم ، پس من هستم !؟ »

   

حساسیت یک امر بالادستی است و عموما افراد طبقه متوسط به بالا گرفتار آن می شوند !؟ ، طبقات فرودست همه چیز را نعمت می بینند و تحریکات را موهبت می دانند و از آن طرف بام نمی افتند !؟

 

من خودم به چند چیز حساسیت دارم  ، اینها غالبا از رده رفتارهای اجتماعی هستند و فکر می کنم شعورم تکان خورده است ...

 

موارد زیاد است ولی به یکی اشاره کنم که خالی از لطف نیست ... ما در خانه تلویزیون نداریم و این یک موهبت عظیم است و لطف خدا شامل بی علاقگی ما شده است !؟ و هر گاه منزل کسی برویم  ، تلویزیون می بینیم ... این روزها هم که رادیو و تلویزیونو روزنامه و ... همه یک دست شده اند ... و امممما اصل داستان و حساسیت اخیر من :

 

یک برنامه ای هست بنام « صف اول » که بندرت به آن می رسم ولی هر روزی که پای تی وی باشم ،  حداقل یکبار ، تیزر تبلیغاتی اش را می بینم و یکی هست که بخاطر نمی دانم چی !؟ حتی در تیزر هم توی چشم هست !!


 در دنیای مجازی به او وزیر یادگار امام می گویند ؛ آقای سید حسن خمینی !! من نمی دانم ایشان در کدام صف اول هستند که اصلا دعوت به مصاحبه شده اند !؟ و اینکه آنقدر صف اولی مهمی بوده و هستند که در تیزر توی چشم هستند !؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام شنبه 13 آبان 1402 ساعت 15:38

من هم تا کنون موفق نشده ام صف اول را ببینم
سید حسن چون با دستبند سبزها بود و هست
از چشمم افتاده است

از اول در چشم من نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد